Receptionist till företag i Johanneshov
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-04-25Om tjänstenVi söker dig som är på jakt efter en roll inom kontor och service! För rätt person utlovas här ett trivsamt företag där samarbete och lyhördhet värdesätts, i en ambitiös och innovativ miljö. Har du tidigare erfarenhet av service och administration? Skulle du dessutom beskriva dig som en kommunikativ och nyfiken person som motiveras av att hjälpa andra? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Om företagetVår kund sitter i nya fräscha lokaler i Johanneshov, nära Globen. I denna tjänst skulle du bli anställd som konsult hos KFX HR-partner, men arbeta hos vår kund. KFX är en HR-partner inom bemanning och rekrytering. Vårt mål är att vara branschens bästa arbetsgivare. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist hos vår kund är du ansiktet utåt mot företagets besökare. Du utgör även en intern nyckelfunktion i verksamheten och ansvara för både receptionen/loungen, konferensrum och interna administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i:
• Välkomna besökare i loungen
• Svara i växeln och ansvara för receptionens infomail
• Se till att det ser snyggt och prydligt ut i loungen/receptionen såväl som konferensrum
• Hantera bud och post
• Främsta kontakten med fastighetsägaren
• Ansvara för mobiltelefoni och passerkort
• Bistå med tekniken inför möten, exempelvis koppla in projektor
• Beställa catering och ordna inför interna luncher och konferenser
• Övergripnade ansvar för att hålla koll på kylskåp och matleveranser
KvalifikationerI denna rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som skulle beskriva dig själv som service-och kvalitetsmedveten, prestigelös samt med ett öga för detaljer. Utöver detta är du ansvarstagande, lösningsfokuserad och omhändertagande. Du har tidigare erfarenheter av service och trivs i en roll där du får hjälpa andra!
Krav för tjänsten är att du har utmärkta kunskaper i det svenska språket och har mycket goda kunskaper i engelska. Du känner dig även bekväm med datorn som arbetsverktyg.
Övrig informationStart för tjänsten är så snart som möjligt, så skicka in en ansökan redan idag! För rätt person är detta en långsiktig tjänst och du kommer att vara anställd av oss på KFX HR-partner Stockholm. Vid eventuella frågor, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00 eller
rekrytering.stockholm@kfx.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-17
Ange följande referens när du ansöker: 3731
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnea Hägg
FöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 4751302
Observera att sista ansökningsdag har passerat.