Receptionist till finansbolag

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2009-09-07

Dina arbetsuppgifter
I din roll ingår det att sköta receptionen och se till att allt är i ordning. Framförallt handlar tjänsten om att förbereda i konferensen inför möten. Vilket innebär uppläggning av frukt, koka kaffe osv. Du kommer även att svara i telefon, ta emot och välkomna besökare, ta hand om möteskalendern samt sköta inköp av kontorsmaterial. Vidare ska du vara behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som kopiering/scanning och inbindning av presentationer samt vara backup till assistenterna vid behov. Det kan också tillkomma en del faktureringsarbete.
Bakgrund:
Vi söker dig som har det lilla extra och som helst har arbetat som receptionist tidigare samt är van att arbeta i en internationell miljö. Den stora vikten ligger i att du är serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande. En fördel är om du tidigare arbetet med konferenser. Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt, hanterar du danska, tyska och/eller finska så är det ett plus. Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Du är öppen och utåtriktad, representativ och prestigelös. Du älskar service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du har även lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är ansvarstagande. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra.

Övrig information
Tjänsten är på är heltid och är en visstidanställning. Tjänsten ska tillsättas omgående, helst redan nu måndagen den 15/9 och löper på fram till mars 2010. Du kommer få en anställning hos Inhouse och bli uthyrd till vår kund.
Tycker du att tjänsten låter intressant, är du välkommen att fylla i ansökan, bifoga CV och personligt brev. Intervjuer kommer att ske löpande. Glöm inte att motivera varför just du passar för tjänsten.
Du söker tjänsten via Inhouse hemsida, www.inhouse.se/ under administration

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
David Artberg, 08-52 22 33 13 (Telefon), david.artberg@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306

Jobbnummer
502410

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: