Receptionist till familjärt företag inom fastighetsbranschen

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-09-12

Företaget
Fastighetsbolaget Solporten Fastighets AB äger och förvaltar sedan 40 år fastigheter belägna i Stockholm, Enköping, Solna samt Sundbyberg. Idag arbetar elva personer på företaget, de hanterar driften samt förvaltningen av 24 fastigheter och 1000 lägenheter. Solporten är ett familjärt företag som präglas av en öppen, prestiglös atmosfär med högt i tak.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist arbetar du varierat och hjälper till där det behövs. Dina primära arbetsuppgifter består av att välkomna besökare, ansvara för växeln, ta emot felanmälningar samt uppdatera och registrera information i fastighetssystemet. Du ansvarar för att kontoret är representativt samt stöttar kollegorna med deras arbetsuppgifter. Vidare sköter du även administrativa sysslor som att ta emot, sortera och registrera post.

Uppdraget startar i november där du ersätter en föräldraledighet under cirka ett år. Dina arbetstider är vardagar 07-16.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av service
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Meriterande: Erfarenhet av reception och administration. Erfarenhet från fastighetsbranschen samt ärendehanteringssystem

Tjänsten som receptionist hos Solporten passar dig som har en god känsla för service och trivs i en ansvarstagande roll. Du är social och drivs av att alltid ge den bästa möjliga servicen, såväl internt som externt.Vidare ser du snabbt lösningar på problem och är en "doer" som tar tag i det som behöver göras, utan att vänta på tilldelade arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Slutet på november
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: reception, receptionist, kontorsansvarig, administration, administratör, office manager, service, kontor, fastighetsbranschen, first impression manager

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edith Ottoson 08-40024050 edith.ottosson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3043023

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: