Receptionist till ett av Göteborgs största fastighetsbolag!

Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du redo för nästa utmaning? Brinner du för att arbeta med service? Är du en utåtriktad, positiv och strukturerad person? Då är tjänsten som receptionist något för dig!

Publiceringsdatum
2017-10-05

Om tjänsten
I rollen som receptionist arbetar du på ett av Sveriges största fastighetsbolag med att ta emot samtal via företagets telefonväxel. Du kommer att ta emot kundärenden samt koppla vidare dessa samtal till rätt person eller rätt avdelning. Att arbeta i företagets reception innebär att du blir företagets första ansikte utåt och du kommer att möta flertalet besökare varje dag. I tjänsten som receptionist kommer du att ha en varierande vardag där du kommer att ansvara för flertalet olika arbetsområden. Några av dessa arbetsuppgifter är att:

• ta emot samtal i telefonväxel
• koppla vidare samtalen till rätt person eller avdelning
• Hantering av post
• Fakturahantering

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom serviceyrken. För att du ska klara av att hantera alla ärenden som uppkommer behöver du behärska svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande receptionistroll. Då företaget arbetar mot att vara hyresgästers förstahandsval och du många gånger är kundernas första kontakt med företaget är det viktigt att du är serviceminded. Är du även utåtriktad, kommunikativ och gillar att träffa människor tror vi att du kommer trivas bra i rollen. Uppdraget som receptionist innefattar många administrativa uppgifter och därför är det viktigt att man är en ordningsam person som kan balansera flera uppgifter samtidigt.

Viktigt för tjänsten är:
• tidigare erfarenhet av service
• behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• har en förmåga att arbeta lugnt och metodiskt
• att du kan arbeta självständigt
• är strukturerad och ordningsam
• har en hög servicenivå

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Arbetstiderna är normala kontorstider, 07.45-16.30.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3734783

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: