Receptionist till ekonomiföretag
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en prestigelös och strukturerad person som älskar service? Har du tidigare erfarenhet inom reception och administration? Då har vi på Adecco det rätta uppdraget för just dig!
Publiceringsdatum2022-08-26Om tjänstenSom Receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och ta emot besökare samt ge god service på ett professionellt sätt. Rollen som Receptionist är bred där du både är ansvarig för reception och kontor samtidigt som du arbetar med administrativa uppgifter. Du kommer att bemanna växel, mejl och reception, där du förmedlar information såväl internt som externt. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av uppdatering av kundregister, posthantering, resebokningar och attestering av fakturor. Andra sysslor som ingår i arbetet är distribuering av fax och kontorsansvar där du har hand om felanmälningar, beställer material och ser till att det är ordning och reda.
Företaget sitter i trevliga lokaler på S:t Eriksgatan, nära Odenplan/Norrtull.
I din roll som Receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ansvarig för reception och kontorets allmänna ytor
• Posthantering, resebokningar och fakturahantering
• Kontakt med både interna och externa parter
• Distribuering av fax
• Administration
Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter till förlängning. Tjänsten är på heltid med arbetstider förlagda 8-17, måndag-fredag.
Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenheter av reception, administration eller motsvarande. För att lyckas i rollen som Receptionist krävs det att du är en person med god kommunikativ förmåga som behärskar både svenska och engelska. Vi söker dig som besitter goda systemvanor, bland annat goda kunskaper i Officepaketet. Meriterande är om du tidigare har arbetat med fakturahantering.
Vidare ser vi att du är en positiv person med skinn på näsan och vågar ta egna beslut. Du brinner för att ge högklassig service och vill alltid ge det lilla extra. Din struktur och problemlösningsförmåga gör att du arbetar självgående och tar tag i problem som uppstår.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet inom reception eller service
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal som skrift
• God datorvana och kunskaper i Office 365
• Strukturerad och ordningsam
• Serviceinriktad
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Fanny Sandegren via
fanny.sandegren@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, Administration, Backoffice, Kontor, Ekonomi/HR, Stockholm City, Odenplan, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38957".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Fanny Sandegren
Jobbnummer 6923870
Observera att sista ansökningsdag har passerat.