Receptionist Till Bilåterförsäljare
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker nu två receptionist till vår kund som vill vara en del av deras framgång. Önskemålet är att man börjar i April. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi två receptionist till vår kund som är förvaltare av de legendariska engelska bilmärkena Jaguar och Land Rover i Stockholm. Företaget är beläget i ljusa och moderna lokaler i Smista.
Vi söker två receptionister, en som kan arbeta heltid och den andra deltid. I rollen som receptionist kommer du bland annat att ansvara för att ta emot besökare, växel- och mejlhantering, hålla rent och prydligt i hallen och se till att alla kunder och medarbetare får högklassig service. Tjänsten är både heltid och deltid och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 06:50-15:00 samt 13:00-18:10 med viss flexibilitet. Tjänsten passar dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i toppklass.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2019-03-18ArbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Välkomna besökare
• Växel- och mejlhantering
• Posthantering
• Hantera beställningar
• Körkortskoll
• Hålla snyggt och rent i bilhallen
• Hantera beställningar
• Skriva dagsrapport
• Öppning- och Stängning
VI SÖKER DIG SOM
• Har B-körkort
• Har tidigare arbetat inom service
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
• Du tidigare har arbetat som receptionist
Som person är du positiv, självgående och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, noggrann och flexibel. Du är ansvarsfull och trivs att arbeta självständigt och i team.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4673710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.