Receptionist till arkitektföretag

Hero AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-02-13

Företaget
Företaget startade 1906 och är ett av Sveriges och Nordens ledande arkitektföretag med omkring 550 medarbetare fördelade på tolv kontor i Sverige och Finland samt i Kambodja genom deras samarbetspartner The Room Design Studio. Företaget står för en framåtblickande arkitektur som kombinerar humanism och funktion. De präglas av en entreprenörsdriven laganda som gör att de är en innovativ och effektiv samarbetspartner som förverkligar deras uppdragsgivares tankar och visioner. Företaget bygger på mer än hundra år av framåtblickande och levande arkitektur som fortfarande fyller sin funktion: Handelshögskolan, Konserthuset, Bonnierhuset, Högalidskyrkan är några exempel från Stockholm. De har genom tiderna skapat en arkitektur som människor än i dag vill besöka, bo och arbeta i.

Om jobbet

Som receptionist på företaget kommer du att ha en central roll på kontoret. Du är ansiktet utåt och ser till att allt rullar på i kontorslokalen. Du kommer att arbeta inom en reception och back-office funktion som består av ett team på 3 personer.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:

• Att ta emot besökare

• Svara på samtal i växeln

• Posthantering

• Lunchbeställningar

• Förberedelser och sammanställning för lunchevents

• Kontera och scanna fakturor

• Lägga upp nyanställda på intranätet

Möjligheter

Du kommer att arbeta inom en seriös och kreativ organisation som ständigt har många projekt på gång. Du erbjuds en plats på ett företag med stadig tillväxt där du, tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor kommer att driva verksamheten framåt.

Kompetenser
Vi söker dig med gymnasialutbildning med erfarenhet av arbete inom reception. Vi ser gärna att du talar och skriver svenska och engelska flytande.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen som receptionist är du en trevlig och social person med högt servicetänk. Du tycker om att ha mycket kontakt med människor i arbetet. Vidare är du strukturerad, prestigelös och har skinn på näsan.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är på heltid under kontorstider. Tillträde sker i början av maj. Du kommer vara anställd som konsult hos Hero.

Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=391

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32 eller marielle.linder@hero.se

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ange följande referens när du ansöker: Receptionist

Kontakt
Marielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1779200

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: