Receptionist till arkitektföretag
Hero AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-02-13FöretagetFöretaget startade 1906 och är ett av Sveriges och Nordens ledande arkitektföretag med omkring 550 medarbetare fördelade på tolv kontor i Sverige och Finland samt i Kambodja genom deras samarbetspartner The Room Design Studio. Företaget står för en framåtblickande arkitektur som kombinerar humanism och funktion. De präglas av en entreprenörsdriven laganda som gör att de är en innovativ och effektiv samarbetspartner som förverkligar deras uppdragsgivares tankar och visioner. Företaget bygger på mer än hundra år av framåtblickande och levande arkitektur som fortfarande fyller sin funktion: Handelshögskolan, Konserthuset, Bonnierhuset, Högalidskyrkan är några exempel från Stockholm. De har genom tiderna skapat en arkitektur som människor än i dag vill besöka, bo och arbeta i.
Om jobbet
Som receptionist på företaget kommer du att ha en central roll på kontoret. Du är ansiktet utåt och ser till att allt rullar på i kontorslokalen. Du kommer att arbeta inom en reception och back-office funktion som består av ett team på 3 personer.
Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Att ta emot besökare
• Svara på samtal i växeln
• Posthantering
• Lunchbeställningar
• Förberedelser och sammanställning för lunchevents
• Kontera och scanna fakturor
• Lägga upp nyanställda på intranätet
Möjligheter
Du kommer att arbeta inom en seriös och kreativ organisation som ständigt har många projekt på gång. Du erbjuds en plats på ett företag med stadig tillväxt där du, tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor kommer att driva verksamheten framåt.
KompetenserVi söker dig med gymnasialutbildning med erfarenhet av arbete inom reception. Vi ser gärna att du talar och skriver svenska och engelska flytande.
Dina personliga egenskaperVi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen som receptionist är du en trevlig och social person med högt servicetänk. Du tycker om att ha mycket kontakt med människor i arbetet. Vidare är du strukturerad, prestigelös och har skinn på näsan.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på heltid under kontorstider. Tillträde sker i början av maj. Du kommer vara anställd som konsult hos Hero.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=391Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32 eller
marielle.linder@hero.seHero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Receptionist
KontaktMarielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1779200
Observera att sista ansökningsdag har passerat.