Receptionist till AG Advokat - AG Advokat KB - Receptionistjobb i Stockholm
Receptionist till AG Advokat
AG Advokat KB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos AG Advokat KB i Stockholm

Är du en erfaren receptionist med fingertoppskänsla för detaljer och som älskar att leverera service i världsklass? Nu söker vi en receptionist till vårt kontor på Regeringsgatan i centrala Stockholm. Som receptionist är din främsta uppgift att upprätthålla en trivsam och professionell miljö på kontoret och se till så att receptionen lever upp till förväntningarna avseende funktion, bemötande och utseende.

Som receptionist kommer du bland annat att:

* Tillsammans med en kollega leda arbetet i receptionen och vara ansvarig för att utveckla befintliga rutiner och arbetssätt
* Servera och ansvara för fram- och avdukning inför och efter möten
* Bemanna växeln och boka resor
* Ha hand om mötesrumsbokningar och hantera kalenderförfrågningar
* Beställa lunch eller boka bord för såväl interna som externa lunchmöten
* Säkerställa att tekniken i konferensrummen fungerar som den ska, vilket bl.a. inkluderar telefoner, projektorer och videokonferenser
* Ansvara för post- och budhantering

Publiceringsdatum
2021-08-05

Profil
Som person söker vi dig som är positiv och ansvarstagande med öga för detaljer. Då du är AG Advokats ansikte utåt och den första kontakt klienten har med byrån är det viktigt att du ger ett professionellt bemötande och får klienten att känna sig välkommen och omhändertagen. Du är en person som trivs med att arbeta i ett högt tempo och anpassar dig snabbt till oplanerade situationer samtidigt som du inte tummar på din noggrannhet och struktur i arbetet. Att ta egna initiativ ser du som en självklarhet. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Vi söker dig som

* Har 3-5 års erfarenhet av liknande tjänst
* Är en van användare av Officepaketet.
* Brinner för service och förstår vikten av att hålla en hög servicegrad i allt du gör, både i interna och externa kontakter.
* Har mycket goda kunskaper i svenska, då du främst kommer att kommunicera med klienter på detta språk.

Det är mycket meriterande om du:

* Tidigare har arbetat i en professionell miljö som omfattas av hög sekretess, förslagsvis på en advokatbyrå eller inom finansbranschen.

Om tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och arbetstiderna är förlagda under kontorstider måndag - fredag. Tillträde så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 22 augusti men urval sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan dess.

Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta HR-koordinator Cecilia Fryxå på cecilia.fryxa@agadvokat.se eller Kontors- och resursansvarig Anja Böhmer på anja.bohmer@agadvokat.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-mail.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AG Advokat KB

Jobbnummer
5887596

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AG Advokat KB: