Receptionist till Administrativ service hos myndighet
Novare Professionals / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Professionals i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige Novare Professionals grundades i mars 2017 med visionen att erbjuda kompetent personal inom HR, ekonomi och administration. Genom engagerad personal som brinner för hantverket levererar vi pricksäkra matchningar och snabba resultat på våra kunders behov.
Novare Professionals är en del av humankapitalhuset Novare och tillsammans är vi experter på allt som har med medarbetare och kompetens att göra. Det kan handla om att hitta rätt person till rätt plats men också om att systematiskt analysera företagets kompetensbehov och långsiktigt utveckla medarbetarna. Läs gärna mer om oss via
www.novare.se Novare Professionals söker nu en administrativ receptionist till en av våra större kunder i centrala Stockholm. I rollen som receptionist kommer du att vara kundens ansikte utåt och ta emot besökare och visa dem tillrätta på ett professionellt och trevligt sätt. I arbetsuppgifterna ingår också att vara behjälplig mot de som ringer in via växeln och koppla vidare samtalen till respektive person internt.
I rollen kommer du att utföra följande arbetsuppgifter:
• Ta emot och hänvisa besökare
• Lämna ut låneprojektorer, nycklar och inpasseringskort
• Beställa bud
• Boka konferenslokaler
• Boka taxi till besökare och internpersonal
• Administrera och lämna ut inloggningsuppgifter för användning av gästnätverk
• Uppdatera information i hänvisningssystem Vision 80/20
• Ta emot sjukanmälningar
Du kommer att ingå i ett härligt team om fyra receptionister. Till kontoret kommer cirka 180 besökare dagligen och för att hantera besökare och inkommande samtal på bästa sätt är receptionen uppdelad i två funktioner; reception och växel. Däremellan växlar teamet utifrån behov och önskemål. Vår kund sitter i ljusa och luftiga lokaler på västra Kungsholmen.
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasiebakgrund och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har erfarenhet av telefonväxel Meridian 345 och av hänvisningssystem Vision 80/20. Du är en van datoranvändare med goda kunskaper i Office-paketet och du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska.
För att trivas i rollen som receptionist tycker du om att ge ett gott bemötande och få varje besökare/medarbetare att känna sig sedd. Periodvis är det många besökare samtidigt och det gäller att ha förmågan att behålla en hög kvalitet i mötet samtidigt som du har kontroll över flera olika aspekter samtidigt. Som person är du relationsbyggande, ansvarskännande och du har en mycket god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.
Övrig information
Start: Omgående
Uppdragslängd: 1 månad, oktober 2017
Omfattning: heltid, kontorstider.
Placering: Stockholm
Är det här nästa utmaning för dig? Då rekommenderar vi dig att ansöka så snart som möjligt då urval kommer att ske löpande. Vid frågor om tjänsten, kontakta Talent Manager
Anna.Liljegren@novare.se . Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.
Varaktighet, arbetstid
Full-time Temporary position
Publiceringsdatum2017-09-27ErsättningFixed
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Liljegren
Anna.liljegren@novare.se 0735148095
FöretagNovare Professionals
AdressNovare Professionals
Blasieholmsgatan 4B
11148 Stockholm
KontorsadressBlasieholmsgatan 4B
Jobbnummer 3721649
Observera att sista ansökningsdag har passerat.