Receptionist till AddSecure

Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-04-28

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos AddSecure. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 100 000 affärskunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta. AddSecures kunder verkar bland annat inom säkerhetsbranschen, fastighetssäkerhet och -automation, digitala trygghetslarm, transport och logistik, och inom energibolag och smarta städer. De erbjuder lösningar inom Smart Alarms, Smart Care, Smart Grids, Smart Rescue och Smart Transport.

AddSecure, som grundades i början av 1970-talet, har idag mer än 750 anställda i 15 länder. De har sitt huvudkontor i Sverige och har regionala kontor samt ett nätverk av distributörer runt om i Europa.


Dina arbetsuppgifter
Som receptionist har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du tar emot AddSecures besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av att administrera post, hänvisa bud och leveranser till rätt plats samt följa upp och boka upphämtning av varor. I rollen som receptionist är du ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal, köpa och beställa material till kontoret och köket, välkomna besökare, samt vara behjälplig för dina kollegor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasieexamen
• 1 - 2 års erfarenhet från servicerelaterat arbete
• Goda kunskaper i tal och skrift, svenska och engelska
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande

Som person trivs du att jobba i en roll där service är i fokus. Du är social och gillar att ge god service till såväl besökare som kollegor och gör alltid ditt bästa för att nå goda resultat. I rollen ingår mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ samt har en förmåga att ligga ett steg före. Vidare är du noggrann, strukturerad och flexibel eftersom du kommer ansvara för flera uppgifter parallellt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Receptionist, Reception, Heltid, Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Hannah Begby Persson
hannah.begby.persson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6582952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: