Receptionist/telefonist-växel Stockholm
Sodexo AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Sodexo driver sedan 1 november 2014 interna servicetjänster för Sweco på flera orter i Sverige. Vi söker en Receptionist till huvudkontoret i Stockholm som har rätt yrkeskompetens och inställning för de tjänster som kommer att utföras.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: Reception med sedvanliga tjänster såsom besökshantering, konferensrumsservice, administration och rapportering, hantera växel och telefoni, utveckling
Egenskaper: Flexibel Positiv Noggrann
Kvalifikationer: Mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift. Erfarenhet av TRIO är meriterande. Erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.
Har du rätt inställning? För att vi ska kunna ge vår kund service i världsklass och skapa förutsättningar för ett långsiktigt samarbete söker vi dig som delar våra grundläggande värderingar och visar det i ditt dagliga arbete.
Serviceanda Kunder, gäster och brukare står i centrum för allt vi gör. För att kunna ge dem alla service varje dag och på alla nivåer måste vi vara tillgängliga, lyssna, vara lyhörda för och leva upp till deras förväntningar, uppfylla deras behov och visa stolthet över den service vi ger dem.
Laganda Det är alla medarbetares samlade erfarenheter och kunskaper som ligger till grund för våra framgångar. Laganda bygger på att lyssna och vara öppen, ha respekt för andra och vår mångfald, känna solidaritet med och visa respekt för fattade beslut och regler samt ge ömsesidigt stöd - speciellt under svåra omständigheter. För oss handlar laganda om ömsesidig respekt för varandra och att tillsammans arbeta mot gemensamma mål.
Utveckling Vi månar om utveckling och ständig förbättring genom:
• Vår vilja, men även genom den starka övertygelsen att det alltid går att göra saker bättre
• Vår positiva övertygelse om att för varje problem finns en lösning, en innovation eller en förbättring att göra
Sista ansökningsdatum är 2015-09-05 men vi påbörjar rekryteringsarbetet omgående.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en provtjänst.
Arbetstiden är dagtid heltid.
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg ReachMee.
Frågor besvaras av Cecilia Cederholm
cecilia.cederholm@sodexo.comVi utvecklar, leder och levererar tjänster till företag, institutioner och offentlig sektor. Vi erbjuder allt från reception, säkerhet och städning till måltidstjänster, måltidskuponger och facility management. Med verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2015-08-13ErsättningHeltid, provtjänst/tillsvidareanställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
AdressSodexo AB
Gjörwellsgatan 22
11260 Stockholm
KontorsadressGjörwellsgatan 22
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2388641
Observera att sista ansökningsdag har passerat.