Receptionist/Telefonist Östergötland - ISS Facility Services AB - Receptionistjobb i Linköping
Receptionist/Telefonist Östergötland
ISS Facility Services AB / Receptionistjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång
Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Linköping

ISS Facility Services vision är bli världens främsta serviceorganisation och nyckeln till att vi kommer lyckas ligger i våra medarbetare. På ISS Facility Services levererar vi en serviceupplevelse som hjälper våra kunder att nå sina mål och det som främst särskiljer oss i branschen är vår förmåga att stärka och lyfta våra medarbetare. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 40 000 medarbetare i Norden och med närmare 500 000 medarbetare världen över är vi världens fjärde största privata arbetsgivare. Med vår unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal ser vi till att levandegöra 'The Power of the Human Touch' i hela vår serviceleverans. Vill du också bli en del i vår globala organisation och i vår resa till att bli världens främsta serviceorganisation?

Våra tjänster på ISS omfattar allt som i vid mening ingår i dagens kontor. Vi skapar en god miljö och arbetsglädje med en mängd trivseltjänster med bl a frukt och växter. Vi tar hand om receptioner och telefonitjänster.

Receptionist/Telefonist för behov/vikariat sökes till Region Östergötland
Har du genuint intresse för mötet med andra människor? Trivs du med att ge service. Då är du en intressant kandidat för oss!

Publiceringsdatum
2018-07-12

Dina arbetsuppgifter
Växel
Tjänsten bemannas alla dagar och alla tider under året, behovet är vid korttidsfrånvaro eller långtidsfrånvaro. Du ska behandla interna och externa samtal, söka jourer, ta emot och vidarebefordra interna akutlarm, administrera patienttelefoner, samt mindre kringsysslor i växeln.

Reception
* hänvisning av och information till patienter, besökare och personal - ankomstregistrering av patientavgifter i Region Östergötlands datajournalsystem.
* vid behov vara behjälplig vid självbetjäningsterminaler
* utskrift av frikort och högkostnadskort
* övrig administrativ service som tex. Beställning av färdtjänst, taxi etc.

Egenskaper och personlighet
Oväntade situationer kan uppstå vilket medför att du måste kunna fatta egna beslut/initiativ (inom ramarna för verksamheten). Du ska trivas med att jobba i pressade och operativa situationer, artig, tålmodig, servicebenägen, ge bra bemötande och välartikulerad. Vi ser att du i grunden har ett stort intresse för kommunikation, möte med människor och kan uttrycka dig flytande i tal och skrift inom både svenska och engelska. Behärskar du även ett tredje språk är detta mycket meriterande. Du skall vidare trivas att arbeta i en öppen receptionsmiljö alternativt växelsal med frågor och ärenden i en operativ verksamhet med stundom mycket hög belastning.

Vem är du?
* Du är en ansvarstagande och serviceinriktad person som gillar att arbeta efter målet nöjd kund, i syfte att upprätthålla goda och långsiktiga relationer. - Du besitter en god social förmåga och har en naturlig fallenhet för att kunna föra samtal med människor i olika skeenden i livet, åldrar, etnisk och kulturell tillhörighet.
* Du är en god ambassadör för företaget och delar våra värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet.
* Du är beredd att rycka in där det behövs och ser vad som behöver göras.
* Du är en självständig lagspelare som både kan planera dagen efter egen och andras kalendrar och behov.
* Du gillar ordning och reda och finner tillfredsställelse i att lösa vardagliga problem och önskemål.

Kvalifikationer Reception

* Lägst gymnasieutbildning inom Turism & Handel, Handel & Administration, Hotell & Restaurang, Ekonomi alt. receptionsutbildning hos Komvux eller yrkesskola.
* God datorvana med erfarenhet i Word, Excel och PowerPoint.
* God kommunikativ förmåga.
* Mycket god svenska och engelska i tal och skrift
* Övriga språk i tal och skrift ser vi som ett plus
* Serviceinriktad och Ansvarstagande
* Positiv och Självgående
* Erfarenhet som receptionist är meriterande.

Kvalifikationer Växel
* Lägst gymnasieutbildning.
* Allmän datorvana.
* God kommunikativ förmåga.
* Mycket god Svenska och Engelska i tal och skrift.
* Övriga språk i tal och skrift ser vi som ett plus.
* Serviceinriktad och Ansvarstagande.
* Positiv och Självgående.
* Erfarenhet som telefonist eller liknande yrke är meriterande.

Du besitter förmåga att hantera mötet i receptionen/växeln på ett professionellt och trevligt sätt! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut. Välkommen med din ansökan samt CV!

Vid frågor om tjänsten vänligen maila palle.rosen@se.issworld.com

Varaktighet, arbetstid
* -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ISS Facility Services AB

Adress
ISS Facility Services AB
Box 47635
11794 Stockholm

Kontorsadress
Box 47635

Jobbnummer
4249117

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Facility Services AB: