Receptionist, telefonist

Medstop AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Medstop AB i Stockholm, Sundbyberg, Botkyrka, Täby, Österåker eller i hela Sverige

Medstop är en ny apotekskedja med den tydliga visionen om att bli kundens självklara val på marknaden. Vår ambition är att bygga upp en stark och trovärdig position på den svenska apoteksmarknaden. För att lyckas ska vi driva apoteken med kompetent personal där säkerhet, trygghet och trovärdighet är kärnvärden. Vi tror på en hög grad av delaktighet och ett decentraliserat arbetssätt, lösningarna finns oftast där problemen uppstår. En viktig del av vår kultur är glädje och engagemang hos våra anställda. Vi har vår verksamhet i regionerna Stockholm, Göteborg och Malmö med omnejd, där våra 63 apotek återfinns. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm.
Receptionist/administratör till Medstops huvudkontor
Vi söker en receptionist/administratör till Medstops huvudkontor. På huvudkontoret jobbar c:a 25 personer och vi sitter i nya och fräscha lokaler i centrala Sundbyberg med direkt närhet till pendeltåg och tunnelbana.
Ansvarsområden och huvuduppgifter
Dina huvuduppgifter är att ansvara för receptionen och den allmänna interna servicen så som inköp av kontorsmaterial, posthantering, hålla ordning på konferensrum och andra lokaler samt förbereda inför större möten etc. Du blir den personen som håller ihop kontoret och ser till att allt fungerar och åtgärdar eventuella problem. Företagets allt i allo!
Du kommer även att vara support till vår logistik och sortimentsavdelning med viss administration i form av pris- och produktvård i våra olika system.
Som receptionist har du en central roll med företagets ansikte utåt och internt inom företaget och du fyller en mycket viktig funktion.
Du bidrar, tillsammans med oss andra, till att Medstop blir 'Sveriges bästa apotek'.

Publiceringsdatum
2011-01-28

Kvalifikationer
Vi söker dig med erfarenhet ifrån receptionsarbete eller liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
Personligheten är mycket viktig i denna tjänst. Du är glad, social och positiv, serviceminded, noggrann samt förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.
Du är en person som kan göra de flesta arbetsuppgifter man kan behöva på kontoret utan prestige.
Varaktighet och omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning. Tillträde enligt överenskommelse och arbetstiden är heltid (40 timmar/ vecka.) kl 08.00-17.00.
Frågor
Frågor om befattningen besvaras av Eva Danielsson via e-post, till eva.danielsson@medstop.se .

Så ansöker du
Sänd din ansökan via e-post till: ansokan@medstop.se senast den 13:e februari och var noga med att märka mejlet med "Receptionist/Administratör" i ämnesrubriken. Urval och utvärdering av kandidater kommer att ske löpande.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare anställning.

Tillträde
Enligt överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-13
Ange följande referens när du ansöker: "Receptionist/Administratör"
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@medstop.se

Kontakt
Eva Danielsson, eva.danielsson@medstop.se

Företag
Medstop AB

Adress
Medstop AB
11430 STOCKHOLM

Kontorsadress
Eriksbergsgatan 10 B

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-12045700
E-postadress: ansokan@medstop.se

Jobbnummer
835692

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Medstop AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Medstop AB: