Receptionist Sökes Till Vårt Team I Kista
Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Stockholm
2020-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist Sökes Till Vårt Team I Kista" (publicerad 2020-03-23) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Vill du vara ansiktet utåt och leverera service i världsklass tillsammans med ett tight team där gemenskap och samarbete står i fokus? Då bör du söka denna receptionstjänst!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Företaget är beläget i fräscha stora lokaler mitt i Kista, precis vid Kista Galleria. Här arbetar du tätt tillsammans med två andra receptionister där ni tar hand om två olika receptioner. I denna rollen är det viktigt med teamkänsla, viljan att hjälpa och vara ansiktet utåt för besökanden och de som arbetar i byggnaden. Du kommer vara den som är spindeln i nätet och hjälper till med det som behövs helt enkelt.
Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:
• Bemötande av kunder/besökare/hyresgäster till fastigheten.
• Ankomstregistrering av besökare.
• Information om fastigheten och närområdet.
• Administrera passerkort för fastighetens hyresgäster samt övriga fastigheter.
• Uppsikt och kontroll över receptions- och konferensytor.
• Göra felanmälningar.
• Tillhandahålla tilläggstjänster till hyresgästerna, t.e.x. bokning av konferensrum, catering, post/bud hantering eller annan tjänst som efterfrågas.
Tjänsten är på heltid, under kontorstider. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Du kommer vara anställd av Office Management men arbeta på plats hos vår kund i Kista.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. Vi tror att du, för att lyckas i rollen som receptionist, är professionell i din kommunikation, drivs av att ge toppservice till dina medarbetare samt kunder och besökare. Som person är du även utåtriktad, självständig prestigelös i ditt arbete och arbetar för en god arbetsmiljö. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord.
Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.
ÖVRIGT
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: 100% heltid
Arbetstid: Måndag-fredag, 8-17
Plats: Kista
Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-03-11ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207),
http://www.officemanagement.se Arbetsplats Office Management bemanning och rekrytering
Jobbnummer 5144699
Observera att sista ansökningsdag har passerat.