Receptionist sökes till kund i Mölndal
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Just nu söker vi en engagerad och mångsidig receptionist som brinner för varierande ansvarsområden till vår kund i Mölndal. Hos vår kund kommer du att göra mer än att bara välkomna gäster - du blir en nyckelspelare i att skapa en smidig och effektiv arbetsdag för hela teamet.
Vi ser gärna att du kan börja innan den 20 september 2024!
Publiceringsdatum2024-09-04Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterDin dag kommer att vara fylld med spännande variation och ansvar. Förutom de vanliga receptionsuppgifterna, som att svara i telefon och ta emot besökare och bud, kommer du att ha en rad viktiga arbetsuppgifter:
• Självständigt boka, planera och genomföra konferenser och aktiviteter.
• Ansvara för beställning av catering inför bokningar och konferenser.
• Se till att receptionens service håller en hög nivå och arbeta aktivt för att bygga och upprätthålla goda kundrelationer.
• Ansvara för nyckelhanteringen för byggnaden.
• Förhandla med leverantörer för att säkerställa kostnadseffektiva lösningar.
• Säkerställa att kontorsutrymmen håller en hög standard och beställa kontorsmaterial vid behov.
• Vägleda, hjälpa, hänvisa och besvara kunders förfrågningar.
Du blir en central del i att säkerställa att kontorsmiljön är både trivsam och professionell för både anställda och besökare.
Övrig informationArbetstider: 08:00-17:00 med en timmes rast.
Detta är en visstidsanställning fram till årsskiftet, med möjlighet till tillsvidareanställning därefter. Tjänsten är på heltid och du kommer att bli anställd av KFX.
Känner du igen dig? Tror du att du kan bli vår kunds nästa stjärnreceptionist? Sök nu och bli en del av vårt härliga team där ingen dag är den andra lik!
Vid frågor är du välkommen att kontakta Jonna Bushati, ansvarig rekryterare, på 031-711 98 00.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8880361
Observera att sista ansökningsdag har passerat.