Receptionist sökes till heltidsuppdrag på en investmentbank

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten: 
Ryska Posten Bemanning söker nu för kunds räkning en receptionist till en partnerägd investmentbank med huvudkontor i centrala Stockholm, beläget i ljusa toppmoderna lokaler med vacker utsikt över staden. Företaget har omkring 40 anställda och medelåldern är drygt 30 år. Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med en konferensvärdinna.
Du som receptionist kommer att arbeta med sedvanliga receptionssysslor så som att ta emot besökare, svara i telefon, boka bud, beställa material, enklare ekonomiuppgifter och ansvara för att kontoret är snyggt och prydligt.
Arbetstiden är 08.00-17.00 eller 09.00-18.00 vardagar, måndag - fredag.

Vem söker vi: 
Kravet är att du tidigare har arbetat som receptionist. Du har goda kunskaper i Officepaketet och talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Som person är du social, positiv och flexibel. Du är även driven, självgående och serviceinriktad. Du är mycket strukturerad och har enkelt för att prioritera dina arbetsuppgifter. Viktigt att du är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2015-12-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63 B

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2590907

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: