Receptionist på heltid till spelutvecklingsbolag i Uppsala

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Uppsala, Upplands Väsby, Upplands-Bro, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Om tjänsten
Reception / Kontor / Service / Administration / Växel

Vill du arbeta i en bred och varierande roll som kräver förstklassig service? Till vår kund söker vi nu en engagerad och ansvarsfull receptionist med erfarenhet av service och administrativt arbete. Vår kund är ett stort internationellt bolag som verkar inom spelutvecklingsbranschen. Företaget sitter i moderna lokaler i hjärtat av Uppsala!

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
Tjänsten är en bred roll med traditionella receptionsuppgifter, såsom växel och ta emot besökare, men det är också en rörlig roll där du ansvar för att företagets lokaler; att kök- och konferensytor ser trevliga och representativa ut. I tjänsten ingår planering och förberedelser inför möten och event. Du kommer även att ansvara för inköp, posthantering och resebokningar. Vidare innefattar tjänsten ekonomisk administration och fakturahantering. Vi söker dig som brinner för service och har ett mycket serviceorienterat arbetssätt. Vi ser att du har erfarenhet av receptionsarbete och administrativa uppgifter samt är van och trivs med att arbeta självständigt. Du tar stort eget ansvar och kan på ett självständigt sätt hantera dina arbetsuppgifter. Du kommer i din tjänst även att ha mycket kontakt med huvudkontoret i Stockholm som har personal med liknande arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
Som person är du serviceinriktad, självgående och har sedan tidigare erfarenhet av ekonomiadministrativa arbetsuppgifter. Du trivs med att ha ordning och reda omkring dig och du är ansvarsfull, proaktiv och driven i ditt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av att planera och hantera event. Eftersom företaget har internationella samarbeten är det ett krav att ha goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Vi ser även att du har mycket goda kunskaper i Office-paketet, framförallt i Excel.

Övrigt
Tjänsten är på heltid, kl. 08:00-17:00 med start omgående Du kommer att bli erbjuden en tillsvidareanställning hos oss på KFX HR-partner men du kommer arbeta hos vår kund, centralt i Uppsala. Rekryteringsprocessen startar omgående och därför hoppas vi att du skickar din ansökan snarast. Urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare William Ericson, 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-13
Ange följande referens när du ansöker: 3139
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
William Ericson william.ericson@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4012769

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: