Receptionist på heltid till företag i Solna
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
2022-06-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist på heltid till företag i Solna" (publicerad 2022-12-06) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-06-22Om tjänstenI samarbete med vår kund i Solna söker vi nu en trevlig receptionist med stort fokus på att leverera förstklassig service. Detta är tjänsten för dig som letar efter ett varierande arbete i en spännande bransch!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom receptionist fyller du en viktig funktion och har en central roll med mycket kontakter både utåt mot kund och internt inom företaget. Tjänsten som receptionist innefattar sedvanliga arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Dina dagar består exempelvis av att:
• Ansvara för telefon och växel
• Ta emot besökare och hänvisa dem rätt
• Ha övergripande ansvar för receptionen och att internservice fungerar
• Göra beställningar av luncher och fika
• Sköta kontakten med leverantörer
• Kontera fakturor
• Vara behjälplig och ha ansvar för bokningar av konferensrum och poolbilar
• Vara behjälplig gällande telefoni samt starta och avsluta abonnemang
• Vid behov hjälpa till och delta vid företagsevent
• Sköta övriga administrativa arbetsuppgifter
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare serviceerfarenhet och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har även goda datorkunskaper samt teknikkunskaper och har tidigare arbetat med Office-paketet.
För att passa i rollen har du hög social kompetens, är utåtriktad, stresstålig och trevlig. Du har även skinn på näsan när det behövs. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ordningsam, prestigelös och flexibel. Vi ser även att du är lösningsorienterad och inte är rädd att söka information på egen hand.
Övrig informationDu är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Start för tjänsten är i mitten av augusti och är en visstidsanställning t.o.m. oktober. Arbetstiderna är måndag - fredag kl. 8.00 -17.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund i Solna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4823".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Kontakt Jane Sundström
jane.sundstrom@kfx.se Jobbnummer 6768335
Observera att sista ansökningsdag har passerat.