Receptionist på heltid till fastighetsbolag

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2022-05-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist på heltid till fastighetsbolag" (publicerad 2022-06-21) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-05-20

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som Receptionist kommer du att arbeta till viss del med att stötta företagets VD med administrativa arbetsuppgifter samt arbeta i receptionen. Arbetsuppgifterna består utav växeltelefoni, sköta bokningar för konferensrummen, ta emot felanmälningar, sköta kontakten med leverantörer, säkerställa att utrymmen är representativa och att utrustningen på kontoret fungerar. Vidare kommer du hjälpa till vid luncher, sköta externa eller interna bokningar, boka bud, stötta i eventplanering, göra beställningar till kontoret, hjälpa till med det som behövs för stunden och hela tiden vara proaktiv i arbetet med att se till att trivseln på kontoret är på topp.

Vem är du
Vi söker dig som har några års erfarenhet från servicearbete och med fördel arbetat i reception tidigare. Vi ser att du har en gymnasial utbildning och det är mediterande om du har en efter gymnasialutbildning. Du gillar att ha många arbetsuppgifter av olika karaktär och har en god social förmåga. Vidare har du en prestigelös inställning och ett öga för detaljer- du ser det där lilla extra som uppmuntrar dina kollegor och höjer upplevelsen på kontoret. Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och har en god administrativ förmåga. Som person är du alltid noggrann och strukturerad i allt du gör med hög integritet. Du kommunicerar obehindrat på svenska samt har grundläggande kunskaper i Officepaketen.

Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på ett roligt och föränderligt bolag. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd hos Jurek rekrytering och bemanning men arbetar hos vår kund i deras trevliga lokaler norr om Stockholm. Tjänsten förväntas starta omgående och pågå till den sista januari nästa år. För rätt kandidat finns det chanser till förlängning.
Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lilly Engfeldt på lilly.engfeldt@jurek.se eller rekryteringskonsult Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se.

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.
sökord: Guest service assistant, Receptionist, Office Assistant, Mood manager, Front Office

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Jobbnummer
6667580

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: