Receptionist på heltid till ett globalt marknadsledande bolag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en receptionist till vår kund som är en världsledande partner för prenumerationshantering på företagsmarknaden. Företaget har kunder inom den privata och offentliga sektorn och tillhandahåller både service och systemstöd. Det är ett internationellt bolag som finns representerade i Europa, USA och Asia-Pacific. Du som receptionist kommer att arbeta på deras Stockholmskontor som är beläget i Kista. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08.00-17.00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.



Publiceringsdatum
2017-10-18

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Ta emot besökare och ansvara för växeln
• Posthantering och boka bud
• Ansvara för företagets gemensamma e-post inkorg
• Se till att det alltid är snyggt och rent på kontoret
• Förbereda kaffe, fruktfat och fika
• Förberedelse inför möten och konferenser
• Beställning av kontorsmaterial
• Administrativa uppgifter som exempelvis att sortera och arkivera papper

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet som receptionist
• Har en gymnasieutbildning
• Har god datorvana och kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du social, serviceinriktad och professionell. Du är initiativtagande, självgående och strukturerad. Vidare är du prestigelös, lösningsorienterad och flexibel.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63 B

Jobbnummer
3755675

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: