Receptionist på heltid till bolag centralt i Stockholm
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett stort, professionellt företag och brinner för att ge kunder det där lilla extra så är detta chansen för dig! Med omgående start och tillsvidare söker vi dig som vill arbeta heltid som receptionist. Som receptionist kommer du arbeta självständigt som men också ha en del administrativa ansvarsområden. Du kommer sitta i fina lokaler mycket centralt i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Ta emot och välkomna besökare/kunder på ett professionellt sätt
• Svara på inkommande samtal och koppla via ett växelsystem
• Ha hand om posthantering och globala leveranser
• Scanna fakturor och hantera beställningar/bokningar
• Vara behjälplig vid olika evenemang
• Se till att det är snyggt i konferensrummen
Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett stort företag och få mer erfarenhet i rollen som receptionist.
VI SÖKER DIG SOM
• Har några års erfarenhet från service, administration och/eller reception
• Kan prata och skriva engelska obehindrat
• Kunskap i Officepaketet, framför allt i Outlook
Det är meriterande om du:
• Arbetat i reception tidigare
• Arbetat med servering tidigare
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-10-20ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3759294
Observera att sista ansökningsdag har passerat.