Receptionist på heltid sökes till företag i Akalla
Manpower Huvudkontor / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Arbetsbeskrivning Vi söker dig som brinner för service och förstår vikten av ett trevligt bemötande och ett leende. För vår kunds räkning söker vi nu omgående en receptionist/telefonist till ett av våra uppdrag. Uppdraget startar den 4 januari 2016 och pågår löpande.
Dina arbetsuppgifter komer främst att vara:
• Ta emot besökare och se till att få dem att känna sig välkomna.
• Ta emot leverantörer och leveranser
• Stöd till anställda. Vägleda och hjälpa medarbetare med alla kontorsrelaterade frågor såsom besökare, boka mötesrum, leveranser, gästkort, parkering m.m.
• Ta emot och distribuera inkommande leveranser.
• Ta emot samtal samt växel underhåll.
• Passerkort - Tillträde för leverantörer och besökare, registrering och utcheckning av besökare.
• Daglig säkerhetskontroll av kontoret. Rapportera alla säkerhetsfrågor till säkerhetsansvarig.
• Beställa och hålla ordning på kontorsmaterial och i förrådet, kök och skrivare.
• Hantera parkerings tilldelning och tillstånd.
• Post och budhantering
• Sköta konferensrum, bokningar, catering och andra önskemål.
• Kök & Dryck Refill - leveranser och drift av kaffemaskiner, matautomater, fruktleveranser, smörgås försäljning, diskmaskiner, kylskåp hygien m m
• Samordna massage, kemtvätt vid behov
• Ansvara för kontoret ang felanmälningar, rapportering, samordna service, reparation med hyresvärden.
• Fakturahantering - sortering och scanning av fakturor som kommer via e-post och brevlådan.
• Assistera kring och webbapplikationer och frånvarorapportering till löner
Arbetet utförs måndag - fredag mellan 8:00-17:00 och företaget ligger i Akalla. Det finns tillgång till parkering om så önskas.
Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet från att ha varit i en liknande tjänst. Du får gärna ha arbetat i en internationell miljö och förstår vikten av flexibilitet, professionellt bemötande och god komunikation. Du ska kunna se vad som ska prioriteras i det dagliga arbetet och se lösningar istället för problem. Tjänsten består av en variation av arbetsuppgifter men andra uppgifter kan tilldelas om behov finns.
Vad kan vi erbjuda dig? Då startdatumet är inom kort kommer urvalet påbörjas omgående och tjänsten kan komma att tillsättas innan utgångsdatum på annonsen. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag.
Publiceringsdatum2015-12-04Kontaktperson för detta jobbJenny Dollman, Konsultchef
08-452 33 31
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Dollman 08-452 33 20
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2562398
Observera att sista ansökningsdag har passerat.