Receptionist på heltid i centrala Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-10-24Om tjänstenI samarbete med vår kund söker vi nu en serviceinriktad, nyfiken och prestigeslös receptionist. Detta är tjänsten för dig som letar efter ett varierande arbete där du får möjligheten att arbeta med både reception och övrig administration. Tjänsten är på heltid och tillsvidare.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom receptionist fyller du en viktig funktion och har en central roll med mycket kontakter både utåt mot kund och internt inom företaget. Du arbetar ensam i receptionen och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter. Dina dagar består exempelvis av:
• Hantera inkommande mail och samtal
• Post- och budhantering
• Inköp av kontorsmaterial
• Beställning av lunch
• Kontakt med leverantörer
• Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc.
• Eventplanering
För rätt person finns möjlighet att tillsammans med dina kollegor utveckla rollen till mer administrativa uppgifter.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och administration. Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften - samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig.
Du är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig.
• Erfarenhet inom service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration sedan tidigare
Övrig informationTjänsten är ett konsultuppdrag på heltid vilket innebär att du kommer att vara anställd hos KFX-HR-partner men arbeta ute hos vår kund i centrala Stockholm.
Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare,
jane.sundstrom@kfx.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4925".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Kontakt Jane Sundström
jane.sundstrom@kfx.se Jobbnummer 7101520
Observera att sista ansökningsdag har passerat.