Receptionist på heltid i centrala Stockholm

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Reception / Receptionist / Telefonist / Kontorsservice / Kontorsassistent / Assistent / Administration / Kontor

Vi söker dig som vill arbeta i en bred roll inom administration och service. Hos vår kund erbjuds du ett ansvarsfullt arbete i en central roll på ett välkomnande kontor med trevliga kollegor!

Tycker du detta låter intressant? Då kan detta vara tjänsten för dig!


Om företaget
Vår kund sitter i fräscha, trivsamma och moderna lokaler i centrala Stockholm. Arbetstiderna är 8.30 - 17.00 och start för tjänsten är v.33.


Arbetsuppgifter
Som receptionist är du spindeln i nätet och ser till att allting fungerar smidigt på kontoret. Du har ett övergripande ansvar gällande hantering av mötesbokningar, de anställdas kalendrar och ser till att lokaler och konferensrum är iordningsställda och representativa. I din roll har du mycket kontakt med leverantörer och tar in offerter gällande allt från inköp av nya möbler till städfirmor. Vidare hanterar du beställningar och leveranser av kontorsmaterial, mat, blommor och bud samt sköter fakturering och kvittohantering. Du är även behjälplig till övriga medarbetare och assisterar med bl.a. dokumenthantering. I övrigt tar du emot besökare, besvarar inkommande samtal och hanterar mailkonton och post.

Kvalifikationer
För att med enkelhet och snabbhet komma in i rollen så tror vi att du har tidigare erfarenhet av snarlika arbetsuppgifter. Du har exempelvis arbetat i en roll som receptionist, administratör, kontorsassistent eller en liknande roll. För att vara kvalificerad för tjänsten har du goda kunskaper inom MS Office och det är även meriterande om du arbetat i systemet Hogia. Rollen innefattar mycket kontakt med leverantörer, externa kunder och intern personal och det är därför viktigt att du talar och skriver flytande svenska och engelska.

I din roll har du stort ansvar för administration och service på företaget och vi ser därför att du är en person med stort driv och som tar mycket egna initiativ. Du är även självgående, orädd och organiserad i ditt arbete. Hos vår kund kan det vara toppar och dalar i arbetet, vilket ställer krav på att du som person är flexibel och kan hantera ett växlande arbetstempo. Vidare är du en kommunikativ och lyhörd person som trivs i en bred och innehållsrik roll.


Övrigt
Detta är en direktrekrytering till vår kund i centrala Stockholm där hela processen sköts av KFX HR-partner. På vald slutkandidat kommer det göras en bakgrundskontroll. Vi på KFX arbetar med löpande urval, vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på telefonnummer 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-31

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-01
Ange följande referens när du ansöker: 2658
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund clara.backlund@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3409677

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: