Receptionist på heltid

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-04-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist på heltid" (publicerad 2017-11-29) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Service/Kontor/Reception/Administration/Kundservice/Telefonist/Koordinering/Konferens

Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en tjänst för dig. Vi har flera kunder som efterfrågar receptionister med tidigare erfarenhet av service för både inhyrning och direktrekryteringar. Du får chans att se olika branscher och växa i din roll. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja omgående.


Om företaget
KFX HR-partner är ett bolag som verkar inom bemanning, rekrytering och entreprenad. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Vi är ett bemanningsföretag som lägger stor vikt vid det personliga med dig som resurskonsult och vi vill att du ska känna att du är en uppskattad person, både som anställd och som kollega. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerliga enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Springa ärenden, planera interna konferenser och event


Kvalifikationer
• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.



Övrigt
Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00.

KFX HR-partner har kollektivavtal med Unionen och om du vill kan du lösa ut rikskort och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter då du är anställd av oss.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-05
Ange följande referens när du ansöker: 2664
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Berg mathilda.berg@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3420751

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: