Receptionist På Deltid, Två Timmar Per Vardag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kundsräkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kundär den ledande leverantören i Sverige av kvalificeradutbildninginom bland annatrevision och redovisning. Kontoret är beläget i centralaStockholm i ljusa, nyrenoverade och härliga lokaler.I rollen som receptionist kommer du att agera lunchavlösare ochansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten, posthantering, fakturering och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du kommer att arbeta både självständigt och iteam. Tjänsten är på deltid,tillsvidare, därdu kommer arbeta måndag till fredag klockan11.30 till 13.30.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2019-02-01

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Välkomnabesökare

Växelhantering

Förbereda inför möten ochunder möten

Kontakt med leverantörer och bud

Posthantering

Lunchbeställningar

Planera konferenser

Ta hand om disk

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist

Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet

Är positiv, lösningsfokuserad och prestigelös

Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Som person är du positiv, social och flexibel. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad samt prestigelös.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Unger emma.unger@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4589568

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: