Receptionist På Deltid Till Marknadsledande Företag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid, där du arbetar löpande de två första veckorna i månaden,med start i februari.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en positiv och energifylld receptionist till vår kund som är ett internationellt konsultföretag. Företaget söker en receptionist som vill vara en del av deras familj och leverera den bästa servicen till sina kollegor och gäster. Kontoret är beläget i ljusa ochstoralokaler i centralaStockholm.

Som receptionist kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter och assistera personalen i teamet. Du ansvarar främst för att välkomna gäster, svara i rörlig växel, boka möten och konferensrum, förbereda inför möten samt hjälpa till inför event och mässor.Du kommer att arbeta både självständigt och i team.Tjänsten är på deltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag de två första veckorna i månadenoch tiderna kan variera mellan 07.30-17.45. Önskemålet är att du kan starta från och med februari.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2018-12-14

Dina arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att:

• Välkomna gäster
• Svara i rörlig växel
• Boka möten och konferensrum
• Förbereda inför möten
• Dekorera företagets lokaler
• Posthantering
• Förbereda inför mässor och event

VI SÖKER DIG SOM

• Brinner för service och har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet

Som person är du serviceinriktad, positiv och en teamplayer. Du trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo, du har en förmåga att se vad som behövs göras och ta egna initiativ. Du älskar att leverera den bästa servicen, är prestigelös och har ett sinne för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Unger emma.unger@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4510508

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: