Receptionist/ordermottagare på internationellt företag
RightPart / Receptionistjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos RightPart i Sollentuna,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige RightPart förmedlar frilansande konsulter inom affärsområderna:
reklam, marknad, media och webb Läs mer om oss på
www.rightpart.seFör kunds räkning söker vi dig som är genuint serviceinriktad med erfarenhet från lagerhantering. Tjänsten är uppdelad i två delar
50%
Ordermottagning, Lageradministration - inleveranser, utleveranser, Sakgranska/attestera leverantörsfakturor, Support logistikpersonal i Holland.
50%
Växel (trevlig telefonröst), Allmänna kontorsgöromål såsom insortering följesedlar, beställa kontorsmaterial, vattna blommor, sköta kaffemaskinen etc, Viss support till säljavd.
Kunskaper: Officepaketet, främst Excel och Outlook. Erfarenhet av integrerat affärssystem (använder i dag SAP Business One). Gärna erfarenhet av lagerhantering, jobbat på lager eller ordermottagare på företag med lager. Svenska och engelska i tal och skrift, gärna också tyska. Erfarenhet av transportadministration är en fördel.
Du är service inriktad, stresstålig, kan hålla många bollar i luften, prioritera, flexibel men har skinn på näsan och kan "sätta i klacken" när det behövs. Trevlig telefonrös
Arbetstid: 100%alt 75%. Företaget jobbar internationellt med svenska huvudkontoret placerat i Sollentuna där denna tjänst är placerad.
Urval sker löpande
Publiceringsdatum2010-12-07Arbetstider och omfattning75-100%
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 6000
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktHelena Holmgren, 08-140014
FöretagRightPart
AdressRightPart
Sveavägen 34
11134 Stockholm
Jobbnummer 795968
Observera att sista ansökningsdag har passerat.