Receptionist omgående till centrala Stockholm

Manpower AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Det här är jobbet för dig som kan starta omgående och som vill arbeta som receptionist i centrala Stockholm. Du kommer att bli anställd som konsult på Manpower och bli uthyrd till en av våra kunder. Det här uppdraget pågår under våren men kan bli starten på en anställning som receptionist vidare hos oss på Manpower. Sök redan idag!

Uppdraget är som receptionist på en vårdmottagning och arbetsuppgifterna finns beskrivna nedan. Vi söker dig som har de vårdande och omhändertagande egenskaperna och ett stort plus är om du har arbetat i Take Care. Här arbetar vi med hög sekretess, professionellt mottagande och du ska kunna ha en bra koordinationsförmåga och vara stresstålig vid hög arbetsbelastning. Du ska ha fullgjord gymnasieutbildning och goda kunskaper i svenska och engelska språket både i tal och skrift samt läsförståelse. Du ska också vara en van användare av system och datorprogram.

* Receptionen öppen mån - tors 07:45-16:15 och fre 07:45-15:00, lunchstängt 12:00-12:40
* Ansiktet utåt och vara första på som patienterna möter
* Ta emot patienter i receptionen.
* Registrera patienter (Landsting el. privat).
* Ta betalt vid behov i BABS
* Lägga in patienter i frikortstjänsten.
* Lägga till partner i bokningen (dubbelboka).
* Kontakta patient vid tex försening/uteblivet besök. Boka om patient (tex vid försening)
* Se över att alla dagens nybesök finns i Take Care och WIN
* Kolla att journalkopior finns till nästa veckas besök
* Förbereda nybesöks blanketter
* Ge respektive läkare papper/mapp tillhörande dagens patienter
* Boka patienter vid behov
* Boka tolk vid behov
* Skriva ut journalkopia/provsvar när patient kommer och legitimerar sig i receptionen
* Dagsavslut i kassan, kvitton och fylla i Excel-arket
* Kl 09:15 - 09:45 Göra kaffe och ta fram fika, kan förekomma vid flera tillfällen.
* Kolla att köket ser snyggt ut/fylla & rensa diskmaskinen.
* Torka av och hålla rent i kök och personalrum, mikrovågsugnar och kyl/frys.
* Onsdag - Beställa lunch och förbereda lunchen till läkarlunch
* Fredag: Förbereda en del till personal som arbetar på lördag och söndag.
* Skriv i helgens bokningar om patienten ska swisha (om ej Frikort)
* Ställ om Akuttelefon/Jourtelefon
* Kasta matavfall inför helgen



Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.



Vid frågor kontakta konsultchef Jenny Dollman på 08-452 33 31.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2022-04-03

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "70d844f7-0433-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Kontakt
Jenny Dollman
08-452 33 31

Jobbnummer
6501347

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: