Receptionist/Officeassistent/ Kundservice

Temp-Team Sverige AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Temp-Team Sverige AB i Helsingborg, Landskrona, Ängelholm, Kävlinge, Båstad eller i hela Sverige

Har du ett brinnande intresse i att överträffa kundens förväntningar? Trivs du i en roll med mycket kundkontakt och letar efter en ny utmaning där du får möjligheten att växa och utvecklas? Då har vi möjligheten för dig!

För Trademax räkning söker vi nu en positiv och serviceminded Receptionist/Office assistant/Kundservicemedarbetare. Tjänsten är fördelad med 30% reception och 70% kundservice. Du får möjligheten att bli en del av ett ungt och modernt företag i tillväxt med drivna och engagerade kollegor på deras kontor i Helsingborg. Trademax är ett varumärke inom Bygghemma Group som är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden.

Företagspresentation
Möbel- och inredningsföretaget Trademax startade som ett litet familjeföretag 2008 och har sedan dess vuxit till att bli Nordens största möbelbutik på nätet. På åtta år har företaget gått från 2 till över 200 anställda, en omsättning på närmare en miljard och fler än 450 000 kunder. Förutom 10 fysiska butiker har Trademax e-handelsbutiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark och tillhör sedan 2013 den stora möbeldivisionen Bygghemma Group.

Tjänstebeskrivning
I tjänsten som Receptionist/Officeassistent/Kundservice kommer dina arbetsuppgifter innefatta följande:

• Ta emot och ta hand om kunder och gäster
• Inköp av kontorsmaterial
• Posthantering
• Resebokningar
• Ansvar för lokalerna vilket innebär enklare underhåll av kontorslokalen samt kontakt med hyresvärd och fastighetsskötare.
• Sköta kontakten med leverantörer gällande förbrukningsprodukter
• Kundservice via telefon och mail där du hjälper kunderna att snabbt få svar på frågor gällande beställningar och produkter.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt som alltid vill ge den bästa möjliga servicen både till Trademax externa besökare och internt till arbetskamrater. Oavsett om du svarar i telefon, möter en besökare eller hjälper en kollega är din servicekänsla alltid på topp. Vidare tar du aktivt ansvar för att det dagliga arbetet i receptionen flyter smidig samt är ansvarig för att kontoret hålls i topptrim och alltid är trivsamt och representativt.

Du är serviceinriktad med ett stort försäljningsfokus, vilket gör att du som kundservicemedarbetare även ger kunderna erbjudanden och tar initiativ till merförsäljning. Du eftersträvar även att alltid bli bättre på det du gör och tar gärna emot coachning för att uppnå goda resultat. Vidare är du noggrann, värderar kvalitativ service och förstår sambandet mellan hur kundnöjdhet ger försäljning och vice versa.

Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom service och/eller försäljning ses detta som meriterande. Viktigaste är dock att du har den rätta inställningen och brinner för att erbjuda dina kunder bästa möjliga service. Du har fullgjord gymnasieutbildning och kan uttrycka dig väl i svenska i såväl tal som skrift.


Ansökan
Låter detta som en tjänst som skulle passa dig? Då vill vi att du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Pettersson på telefonnummer 040- 611 07 70

TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-06-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-24
Ange följande referens när du ansöker: 1350
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Pettersson jpe@temp-team.se

Företag
TEMP-TEAM Sverige AB

Adress
TEMP-TEAM Sverige AB
Norra Vallgatan 34
21125 Malmö

Kontorsadress
Norra Vallgatan 34

Jobbnummer
3575043

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Temp-Team Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Temp-Team Sverige AB: