Receptionist/Office Manager sökes till långt konsultuppdrag

Wise Professionals AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt för dig? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Receptionist/Office Manager. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på cirka ett års tid och vi söker dig som kan börja omgående, alternativt senast den 10/1.

Ditt uppdrag

Vår kund är verksam inom IT-konsultbranchen och sitter i nya fina lokaler mitt i city. På kontoret arbetar idag cirka 30 personer och i din roll som Receptionist/Office Manager kommer du se till att arbetsplatsen fungerar optimalt.

Som Receptionist/Office Manager kommer du att ansvara för företagets kontor i sin helhet. Du kommer att ta emot besökare, hålla ordning och reda på kontoret samt se till att arbetsplatsen fungerar optimalt för medarbetare och besökare. Du kommer att vara företagets ansikte utåt samt inåt. Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden som ingår i ditt arbete som Receptionist/Office Manager är:

• Ansvara för trivselfaktorer på kontoret och se till att det fungerar optimalt

• Koordinera möten, interna konferenser och event

• Ansvar för inköp och ha kontakt med leverantörer

• Förbereda frukost, beställa luncher och ha koll på födelsedagar etc.

• Posthantering

Publiceringsdatum
2013-12-04

Bakgrund
Vi söker dig som har arbetat i en servicefunktion innan och som brinner för serviceyrket.  Dina kunskaper i Officepaketet är goda och du kan formulera dig väl i tal samt skrift. Vi ser gärna att du har ett intresse för teknik/IT.

Som person är du mycket prestigelös och kan hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt. Du tycker om att fungera som allt-i-allo och ge service. Vi ser att du är orädd, framåt och kan arbeta proaktivt. Du är duktig på att skapa rutiner och har en vilja att organisera. Vidare ser vi att du kan ta egna initiativ och du skapar enkelt en överblick om vad som behöver göras och prioriteras. Dessutom ser vi gärna att du är kreativ och kan komma med nya idéer och tillvägagångssätt.

Wise Professionals erbjuder

Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar.

Mer om tjänsten

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Åsa Wallergård på 076-000 18 58.. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise Professionals AB

Adress
Wise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm

Jobbnummer
1720298

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: