Receptionist/ Office Manager/ Front desk på deltid till Primär

Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-11-24

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Primär fastighetsförvaltning. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Primär är en koncern bestående av tidigare Estate Service Management, Estate Lokalvård, Primär fastighetsförvaltning och Fervent cleaning Company som nu verkar under det gemensamma varumärket Primär.

Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister - våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden - oavsett om det handlar om receptionist, kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxialkabel. Därför vågar vi sticka ut och säga att vår vision är - Sveriges bästa arbetsplats och branschens nöjdaste kunder!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist kommer du att arbeta hos ett av Primärs kundföretag.

Som receptionist kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. I rollen som receptionist är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal i växeln, ta emot leveranser, köpa och beställa material till kontoret och köket, samt vara dina kollegor behjälplig. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Primärs kundföretag har höga krav på säkerhet på sitt kontor, vilket innebär att du som receptionist ansvarar för att upprätthålla besöksregler samt bevaka kontorets säkerhetssystem.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och växel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
• Du har god datorvana

Du är social och gillar att ge god service till såväl besökare som kollegor. Vidare motiveras du av att möta olika typer av personer och är trygg i kontakten med nya människor. Då kontorets säkerhet är en viktig aspekt av receptionsarbetet ser vi även att du har hög integritet och inte är rädd för att exempelvis avvisa en person från kontoret om det behövs. I rollen ingår det mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Därtill kan du med enkelhet anpassa dig efter nya situationer och trivs i en roll med ett varierat arbetstempo.

Övrig information:

Start: omgående
Plats: centrala Stockholm
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, reception, deltid, administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, BackOffice, telefonist, växeltelefonist, växel, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Fredriksson
emma.fredriksson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6129137

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: