Receptionist och mood manager
Brandworks AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brandworks AB i Stockholm,
Linköping eller i
hela Sverige Brandworks är en produktionsbyrå som bygger för varumärken. Stort som smått. Mässmontrar, butiksinredning, eventdekor, kontorsinredning, displayer, festivalaktiveringar med mera med mera. Vi sitter i nyrenoverade lokaler i Bromma, ett stenkast från tvärbanan.
Vi söker nu en serviceminded och strukturerad kollega till vårt härliga team! Som vår nya kollega kommer du att ha en nyckelroll i att skapa en välkomnande atmosfär för både besökare och medarbetare.
Receptionistdelen i rollen innebär att du bland annat kommer att ta emot och administrera leveranser, välkomna kunder och leverantörer, hjälpa övriga avdelningar att boka bud och transporter, samt organisera och sköta om de allmänna utrymmena. Du kommer också att hjälpa lagret med uppgifter vid behov och vara ansvarig för repan.
Mood managerns roll är att se till att stämningen på arbetsplatsen alltid är god och att personalaktiviteter såsom korvluncher, födelsedagsfikor, högtider, AW:s och konferenser är roliga och minnesvärda.
Man ingår i lagerteamet men arbetar nära med COO och övriga delar i verksamheten.
Vi söker en person som är noggrann och effektiv, initiativtagande och som också har öga för detaljer. Som är ansvarsfull och inte lämnar något åt slumpen. En person som gillar när människor runt omkring dig mår bra. Du har god kommunikationsförmåga och tycker om att samarbeta med andra. Du tycker om att vara i en pulserande miljö där dagarna inte är sig lika.
Ett urval av arbetsuppgifterna:
Välkomna dina kollegor och ta hand om besökare och kunder
Ansvarig för att repan är bemannad och i fint skick
Ta emot samt administrera leveranser
Hjälpa övriga avdelningar att boka bud och transporter
Organisera och sköta om de allmänna utrymmena
Hjälpa till att beställa fika/mat till möten
Inköp och framplock av gemensamma frukostar
Ansvarig för att administrera vår uthyrningslokal
Hjälpa lagret med uppgifter vid behov så som emballering, administration mm
Ansvara för personalaktiveter så som korvluncher, födelsedagsfikor, aw:s, julklappar, konferenser etc. i samråd med COO
Skapa trevlig stämning på bolaget med små och stora medel
Ansvara för att det alltid finns arbetskläder till dem anställda. Köpa in vid behov
Låter detta som ett jobb klippt och skuret för dig? Välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Brandworks AB (org.nr 556934-9052),
http://www.brandworks.se Arbetsplats Brandworks
Kontakt My Lythell
my.lythell@brandworks.se 0733442160 Jobbnummer 7652724
Observera att sista ansökningsdag har passerat.