Receptionist och kontorsassistent, start omgående!

TNG Group AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du arbeta med service, kundbemötande och administration? Vi söker en receptionist som trivs i en internationell miljö!

För dig som just nu har utrymme för ett roligt men kortare uppdrag erbjuder vi nu en här en möjlighet på en riktigt spännande arbetsplats! Vi söker en receptionist som kommer arbeta i vår kunds reception med ansvar för kontorsservice och konferenslokaler. Uppdraget är placerat i en snabbrörlig internationell miljö, hos en attraktiv arbetsgivare med härliga lokaler i centrala Göteborg. Vi behöver någon som kan börja på måndag 13/11, så välkommen att söka redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

När du arbetar som receptionist och kontorsassistent får du användning av dina kunskaper inom service och administration i en högprofessionell miljö.

Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av TNG under hela uppdragstiden och arbetar som konsult hos vår kund. Självklart omfattas du av kollektivavtal, försäkringar och våra andra förmåner.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Välkomna besökare till kontoret
* Ta emot samtal i växeln
* Säkerställa att konferenslokaler är representativa
* Serva kontorets maskiner (ex.papper till skrivare, påfyllning av kaffe i kaffemaskin etc.)
* Beställa taxi och boka luncher
* Enklare administrativt stöd till kollegor

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer arbeta tillsammans med kontorets andra receptionist, där ni tillsammans servar kontor och reception i ett spännande affärsklimat med högt tempo och många kontaktytor.

Företaget är ett väletablerat och prestigefyllt bolag, där du sitter i ljusa och nyrenoverade lokaler, mycket centralt placerat i Göteborg.Vi erbjuder ett uppdrag på heltid i cirka 1 månad, med chans till förlängning. Du arbetar på bekväma kontorstider, vardagar kl 8-17.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har erfarenhet från en serviceinriktad roll med administrativa inslag, gärna kontorsassistent eller receptionist men även annan servicebakgrund är intressant. Det är viktigt att du trivs med att arbeta utifrån tydliga arbetsuppgifter samt har ett öga för ordning och reda i din yttre miljö. Eftersom du kommer in som konsult under en begränsad period är det viktigt att du kan hålla en hög servicenivå, trots att inte hunnit ta till dig alla rutiner ännu.

Då du kommer arbeta i ett globalt företag med både lokala och internationella kontakter behöver du kunna uttrycka dig mycket väl på svenska och engelska i tal och skrift. Att du generellt har god dator- och systemvana kommer vara avgörande för att lyckas.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-11-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 0708-919699

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3789411

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: