Receptionist och konferensvärd/värdinna till vår kund i Solna
Manpower AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vi söker just nu efter en engagerad receptionist och konferensvärd/värdinna som brinner för att ge utmärkt kundservice. Som ansiktet utåt för vår kund i Solna kommer du att vara den första kontaktpunkten för besökare och medarbetare, vilket gör din roll oerhört viktig. Ansök idag för att bli en del av ett sammansvetsat och härligt team och var med och skapa en förstklassig upplevelse för gäster och medarbetare. Vi ser fram emot att höra från dig!
Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Solna.
Om jobbet
Hos vår kund kommer du ingå i ett serviceteam och dina arbetsuppgifter kan variera från att vara ansvarig i receptionen, konferensen eller i det interna servicecentret.
Arbetsuppgifter i urval:
* Värdskap, vilket innebär att möta kunden och deras externa gäster utanför receptionsdisken
* Välkomna och hjälpa besökare med ankomstregistrering samt dela ut passerkort åt kundens medarbetare
* Möbleringar i konferensrum efter kundernas önskemål
* Vid händelse av event, hjälpa till att bygga scen
* Teknisk support i mötesrum
* Rondera våningsplanen, ställa i ordning bord och stolar, plocka gulnade blad från växter, plocka upp eventuellt skräp du passerar, ta undan kaffemuggar etc.
* Post och godshantering
* Ta emot och hantera IT-relaterade ärenden i Servicecenter
Den vi söker
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom service och kan hantera en varierande vardag. Du har goda kunskaper i administrativt arbete, såsom hantering av telefonsamtal, post och bokningar. Du är serviceinriktad, har en positiv attityd och kan kommunicera professionellt på både svenska och engelska.
Om uppdraget
Vår kund är ett ledande telekommunikationsföretag i Norden. Med en stark närvaro och expertis inom området erbjuder de innovativa lösningar och högkvalitativa tjänster till sina kunder. Företaget präglas av professionalism och en strävan efter att alltid vara i framkant av den snabbt föränderliga telekombranschen. Kontoret är placerat i Solna.
Sök idag!
För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Alexandra Eriksson via e-post:
alexandra.eriksson@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2024-04-29Övrig informationPlaceringsort: Solna
Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
Start: Enligt överenskommelse
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för ditt uppdrag.
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "838f18fe-3e0d-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 8646541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.