Receptionist & kontorsservice

Mahomebee / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mahomebee i Stockholm, Eskilstuna, Nyköping, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi nu dig med hög serviceanda som vill arbeta i reception och kontorsservice.

Publiceringsdatum
2015-10-28

Dina arbetsuppgifter
Vi söker två personer som ska svara för samtliga arbetsuppgifter i receptionen samt i kontorsservice och samordna avlösning av varandra.

Arbetsuppgifter i kontorsservice innefattar bland annat:

• Ta emot och registrera besök till företaget
• Beställning av diverse varor
• Kontering och granskning av fakturor
• Utlämning av nycklar och kort
• Ansvara för enhetens tjänstebilar
• Felanmälan av diverse kontorsmaskiner
• Övriga förekommande arbetsuppgifter i kontorsservice

Arbetsuppgifter i receptionen innefattar bland annat:

• Kontering och granskning av fakturor
• Ansvara för administrationen av kort och avstämning till lönekontoret
• Ansvara för fotografering av sökande för behörighetskort, handhavande och förvaring av ansökningsblanketter och kvittenslistor samt registerhantering.
• Ansvara för receptions- och kundytan
• Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter i reception

Vissa arbetsuppgifter som förekommer i receptionen och kontorsservice är gemensamma arbetsuppgifter.

Om tjänsten
Vi har höga förväntningar på din professionalism och servicekänsla, och i gengäld erbjuder vi dig ett arbete där du är en viktig länk mellan organisationen och dess besökare. I din roll är en viktig del att företräda organisationen och vara dess ansikte utåt. Uppdraget är tidsbegränsat och innebär att du blir anställd av Mahomebee Consulting men arbete sker hos vår kund i Stockholm.

Arbetstider

Måndag - torsdag  07.15-16.00

Fredag                  07.15-16.00

Respektive

Måndag - torsdag  08.00-16.45

Fredag                  07.30-16.15

Om dig

Vi söker dig som har en utpräglad känsla för service. Du har förmågan att ge ett professionellt bemötande och är angelägen om att ge ett gott intryck till samtliga besökare. Vi ser att du har en god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift. Du har en ekonomisk utbildning eller har arbetslivserfarenhet av ekonomi och administration. Det krävs att du har B-körkort och har goda kunskaper i Officepaketet. För att lyckas i tjänsten krävs det att du har ett bra ordningssinne, är utåtriktad samt besitter en god samarbetsförmåga.

Om företaget
Mahomebee Consulting är ett auktoriserat bemanningsföretag som ser personaltillförsel som något personligt. Vi vill alltid lära känna våra kunder och partners för att långsiktigt kunna utveckla samarbetet. Vi sätter stort värde i att växa med rätt konsulter som matchar företagets verksamhetskultur och värderingar. Vi har verksamhet över hela Sverige och ett antal ramavtal med kommuner och myndigheter som använder sig utav oss för bemanning och rekrytering av olika former av administrativ personal.

Vid frågor eller funderingar - kontakta oss på info@mahomebee.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Omfattning
100 %

Ort
Stockholm

Ansök senast
2015-11-15

Referensnummer för detta jobb
75320

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Mahomebee

Adress
Mahomebee
Barnarpsgatan 13
55316 Jönköping

Kontorsadress
Barnarpsgatan 13

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2501422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mahomebee

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mahomebee: