Receptionist & kontorsassistent till Castellum
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-06-07Om tjänstenÄr du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå? Gillar du att vara ansiktet utåt och att arbeta i en varierad roll? Vi söker nu en receptionist & kontorsassistent till Castellum med start omgående.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom receptionist & kontorsassistens fyller du en viktig och central roll med mycket kontakter både utåt mot kund och internt inom företaget. Du arbetar tillsammans med en kollega i receptionen. I rollen förekommer arbetsuppgifter såsom:
• Inkommande ärenden via växeltelefonen
• Bud och posthantering
• Förbereda inför frukostar
• Bistå vid interna och externa event
• Förbereda konferenser
• Inköp
• Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc.
• Övriga administrativa uppgifter.
KvalifikationerVi söker dig som:
• Har erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i reception eller med liknande arbete inom service.
Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften - samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig. Du är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Vidare har du hög integritet. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig
Övrig informationTjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos KFX HR-partner. Tjänsten är ett visstidsuppdrag fram tills årsskiftet, med goda chanser till förlängning. Start för tjänsten är omgående. Vi går löpande igenom våra urval och kommer höra av oss till dig om vi tycker att du har en profil som matchar det vår kund eftersöker. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Berg på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4801".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Kontakt Rebecka Berg
rebecka.berg@kfx.se Jobbnummer 6717217
Observera att sista ansökningsdag har passerat.