Receptionist & administratör till en affärsskola

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2018-01-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist & administratör till en affärsskola" (publicerad 2018-01-19) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist & administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM VÅR KUND:
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist och administratör till ett inspirerande och utvecklande företag. Vår kund är en väletablerad affärsskola som erbjuder privat utbildning för företag och privatpersoner inom marknadsföring, försäljning, ledarskap, ekonomi samt affärsutveckling. Det är en mycket inspirerande och öppen arbetsplats där ingenting ses som omöjligt. Skolan har under 50 år utbildat människor som har drivkraften att göra skillnad och viljan att ständigt lära nytt.

OM TJÄNSTEN:
Du kommer vara en del av ett härligt team på tre personer som tillsammans sköter de vardagliga sysslorna på skolan. Tjänsten är mycket varierande och omfattar utöver typiska receptionssysslor även mail- och telefonservice, administrativ support, konferens, beställningar och event. Du kommer även agera skoladministratör. Arbetstiderna varierar mellan 07:00-15:30/08:00-17:00/11:30-20:00 måndag till fredag, vilket blir 8 timmar per dag i snitt. Önskemålet är att du kan starta 12 februari.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

VEM SÖKER VI:
Vi söker dig som tidigare har arbetat som receptionist eller kontorsassistent och har en bakgrund inom servicebranschen. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. En självklarhet är att du är serviceminded och prestigelös. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och har en positiv inställning. Vi ser även att du är jordnära, ordningsam och flexibel.

Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-01-18

Ersättning
Fast löm

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3910706

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: