Receptionist med tidigare erfarenhet av service, heltid Stockhol - KFX HR-partner Stockholm AB - Receptionistjobb i Stockholm
Receptionist med tidigare erfarenhet av service, heltid Stockhol
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm

Om tjänsten
Om tjänsten
Service/Kontor/Reception/Administration/Kundservice/Telefonist/Koordinering/Konferens

Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en tjänst för dig. Vi har flera kunder som efterfrågar receptionister med tidigare erfarenhet av service för både inhyrning och direktrekryteringar. Du får chans att se olika branscher och växa i din roll. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja omgående.


Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
Arbetet innebär en bred service roll inom kontor. Du utbildas hos flera av våra kundföretag, bland annat inom reception, konferens, kundtjänst och internservice. Ingen dag är den andra lik och då din arbetsarena varierar får du ett ovärderligt kontaktnät och massa nya kollegor. Våra kunder finns i centrala Stockholm och närförorter. Det är stora- som små bolag i alla branscher. Vi matchar dig och din profil mot företagen för att båda ska trivas.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

* Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
* Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
* Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
* Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
* Posthantering, resebokningar och annan administration
* Springa ärenden, planera interna konferenser och event


Kvalifikationer
* Erfarenhet av service
* Kunskaper i Microsoft Office
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
* Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.


Övrigt
Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00.

KFX HR-partner har kollektivavtal med Unionen och om du vill kan du lösa ut rikskort och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter då du är anställd av oss.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-08-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-24
Ange följande referens när du ansöker: 3292
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
William Ericson william.ericson@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4280011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: