Receptionist med serviceansvar till hållbarhetsbolag

Perido AB / Receptionistjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Ockelbo, Gävle eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Söderhamn, Gävle, Hofors, Falun, Sundsvall eller i hela Sverige

Perido söker efter en professionell receptionist och med ansvar för kundservice som kan bli vår kunds nya ansikte utåt och en tillgång till kundserviceteamet. Vår kund är ett infrastrukturbolag som erbjuder en rad tjänster och produkter med hänsyn till miljön och samhällsnyttan. Tjänsten är belägen i centrala Söderhamn.

Vad innebär rollen?
I rollen som receptionist kommer du att ingå i kundserviceteamet och ansvar för receptionen där arbetsuppgifter som att ta emot besökare, bud och posthantering ingår. Här kommer du även att arbeta självständigt med de förfrågningar och beställningar som kommer in via telefonen, e-post och sociala medier. Genom din pedagogiska kommunikation och ditt professionella servicebemötande guidar du kunderna till den bästa lösningen och ser till att rätt information hamnar hos rätt person. Du ser till att kunder, medarbetare och kollegor får den stöttning och hjälp som de behöver samt löser eventuella hinder som kan stå i vägen för en fungerande vardag.

Vem letar vi efter?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från servicebranschen och vet vad riktigt god service handlar om. Du engageras av att hjälpa andra och ger alltid det lilla extra för att överträffa förväntningarna och bidrar till den goda stämningen med ett glatt och öppet sätt. Du är troligtvis en trygg, självgående och lösningsorienterad person som kan prioritera ditt arbete väl. För den rätta personen finns det goda förlängningsmöjligheter för denna roll.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-08-24

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av servicebranschen, exempelvis butik, restaurang, kundtjänst
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 31/1-2019 med mycket god chans till förlängning. Tillträde 1/10-2018.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är service något som du kan ut i fingertopparna och som sitter i benmärgen? Sätter du stort värde i att ge det lilla extra till kunder som till dina kollegor? Söker du en större utmaning inom service och mer ansvar därtill? Då kan detta vara rollen för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30350 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-23
Ange följande referens när du ansöker: 30350
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4309690

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: