Receptionist med omväxlande roll sökes till IT/teknik företag

Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Göteborg, Falkenberg, Klippan, Linköping, Malmö eller i hela Sverige

Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker för kunds räkning en trevlig, serviceinriktad person för rollen som receptionist. Det innebär att du kommer att bli anställd av Office management men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.

I rollen som receptionist/kontorsassistent hos vår kund kommer du att ha övergripande ansvar över receptionen men även kontor- och konferensrum samt frågor som berör underhåll av fastigheten. I rollen kommer du att:

Ta emot och förmedla telefonsamtal

Ta emot besökare

Hantera post och paket

Hålla snyggt på kontoret

Hjälpa till vid interna event under kontorstid

Vidare kommer du ansvara för inköp av varor samt agera som närmaste kontaktperson för avtal gällande service till kontoret, fastighetsunderhåll samt fastighetsservice. För att passa i rollen som receptionist/kontorsassistent har du en administrativ ådra och har en förmåga att organiserade dina dagar på ett effektivt sätt.

Om arbetsplatsen

Modernt IT- och managementkonsultbolag med specialisering i kommunikation, mjukvaruutveckling och affärskritisk IT. Grundad 1995. Företaget har kontor i 4 olika länder och arbetsmiljön är omväxlande och utmanande. De har idag drygt 1800 anställda.

Kvalifikation och egenskaper Vi tror att du som söker har en tidigare erfarenhet från receptionistyrket alternativt servicebranschen där du dagligen bemöter kunder eller leverantörer. Som person är du tillmötesgående och trevlig och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.

Publiceringsdatum
2021-12-09

Övrig information
Start: Omgående

Omfattning: Tjänsten är på 40% i Göteborg

Du kommer att bli anställd av Office management men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Kontakt
Isabella Akbari
isabella.akbari@officemanagement.se
+46726005454

Jobbnummer
6164955

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: