Receptionist med mångsidiga ansvarsområden till vår kund i Mölndal
KFX HR-partner Skandinavien AB / Storhushållsföreståndarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla storhushållsföreståndarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Vill du vara hjärtat och ansiktet utåt för vår kund? Vi söker en engagerad och mångsidig receptionist som trivs i en dynamisk arbetsmiljö och älskar att ha varierande ansvarsområden. Hos vår kund kommer du att göra mer än att bara välkomna gäster - du blir en nyckelspelare i att skapa en smidig och effektiv arbetsdag för hela teamet.
Vi uppskattar om du kan börja från och med den 1 april 2024!
Publiceringsdatum2024-02-22Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Vi ser helst att du är tillgänglig omgående och har möjlighet att jobba heltid och i gengäld erbjuder vi dig ett socialt, kul och omväxlande extra arbete, en möjlighet att få nya erfarenheter och knyta kontakter.
Om företagetVår kund är känt som ett svenskt företag som specialiserar sig på kryddor, örter och andra smaksättare. Företaget grundades 1911 och har sedan dess vuxit till en betydande aktör inom livsmedelssektorn. Vår kund erbjuder ett brett utbud av produkter, inklusive kryddor, såser, tortillabröd, nachos och andra matrelaterade varor.
Dina arbetsuppgifterDin dag kommer vara fylld med spännande variation. Förutom de vanliga receptionsuppgifterna som att svara i telefonen och ta emot gäster, kommer du även att hantera konferensbokningar och se till att varje möte är en framgång. Du blir den som håller ordning konferensrum, ser efter vår kunds personalshop och tar hand om viktiga administrativa detaljer som frakter och godsmottagning. Ingen arbetsdag är den andra lik, och det är det som gör det så roligt.
KvalifikationerVi letar efter någon med fantastisk samarbets- och kommunikationsförmåga - någon som kan ge varje gäst eller kollega en professionell och positiv upplevelse. Din kundserviceanda är oöverträffad, och du är bra på att hålla många bollar i luften samtidigt. Konflikthantering är din styrka, och du är flexibel nog att hantera oväntade situationer. Dessutom har du en förmåga att ta initiativ och effektivisera processer - du ser vad som behöver göras och gör det. Du kommer vara del av ett team och tillsammans gör ni skillnad för alla gäster.
• Goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av Officepaketet
• Körkort
Vad vi värdesätter extra högt: Erfarenhet från reception, växel och konferens är meriterande. Vi letar efter någon som delar vår passion för att göra varje dag på kontoret så smidig och framgångsrik som möjligt.
Övrig informationKänner du igen dig? Tror du att du kan bli vår kunds nästa stjärnreceptionist? Sök nu och bli en del av vårt härliga team där ingen dag är den andra lik!
Vid frågor är du välkommen att kontakta Jonna Bushati, ansvarig rekryterare, på 031-711 98 00
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8488786
Observera att sista ansökningsdag har passerat.