Receptionist med det lilla extra sökes
mySafety / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm,
Lidingö,
Uppsala,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Sveriges Callcenterförening SCCF och har kollektivavtal med Unionen.
Publiceringsdatum2012-03-15Dina arbetsuppgifterSom receptionist fungerar du som vårt ansikte utåt. Du kommer bland annat att arbeta med att
• ta emot besökare,
• ta emot och registrera felanmälningar,
• besvara och förmedla telefonsamtal,
• tillverka passerkort,
• sköta posthantering
• sköta allmän intern service avseende kaffemaskiner, cafédelar och konferensutrymmen
• Sköta beställningar och hålla kontakt med ett antal leverantörer exempelvis avseende budfirmor
Dina Kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom reception och administration.
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• B körkort är meriterande.
Dina personliga egenskaperSom person är du utåtriktad och har en positiv attityd till varierande uppgifter. Du trivs med att hjälpa andra och har en hög serviceanda. Du är ansvarfull, har ett bra ordningssinne och är noggrann. För att trivas med uppdraget som receptionist måste du gilla att ha många bollar i luften samtidigt, vara van att göra omprioriteringar, ta egna initiativ och vara flexibel.
Vi ser att du som söker:
• Har lätt att lära och vana från arbete i datasystem
• Är initiativrik och engagerad i det du tar dig för
• Är strukturerad och van att hantera många uppgifter samtidigt
• Är en god kommunikatör och har förmåga att få folk att trivas
• Brinner för att skapa en trevlig atmosfär i våra lokaler
Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag, dock senast 31 mars 2012. Tillträde snarast möjligt. Läs mer om företaget och våra tjänster på
www.mysafety.se Ansökan Ansökan sker genom att gå in via mysafety.se/jobb och 'Receptionist'.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGustaf Cronquist, Kundservicechef, 08-408 380 00
FöretagmySafety
AdressmySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm
Jobbnummer 1187124
Observera att sista ansökningsdag har passerat.