Receptionist med ansvar för växel och kontor

TNG Group AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Trivs du i en stödande funktion med ansvar för växel, reception och avlasta internt som assistent? Är du en fena på datorer?

Vi söker nu dig som är tillgänglig omgående och vill arbeta som receptionist, växeltelefonist och kontorsassistent för ett inledningsvis kortare uppdrag på heltid i Göteborg. Vi erbjuder i gengäld ett roligt uppdrag i en professionell miljö där ditt bemötande och effektiva arbetssätt gör dig till en uppskattad resurs hos vår kund.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som receptionist och konsult via TNG får du möjlighet att skaffa dig mycket erfarenhet på kort tid, där du blir en uppskattad tillgång hos vår kund. Uppdragsgivaren erbjuder en professionell miljö i moderna fräscha lokaler i Göteborg.

Då detta är ett bemanningsuppdrag blir du anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* växeln (moln-/appbaserad)
* receptionen, ta emot besök
* öppna och sortera post
* ansvara för att kontorets allmänna utrymmen är representabla
* förbereda fredagsfrukost
* beställa kontorsmaterial
* vara behjälplig vid eventuella interna och externa konferenser/events

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som receptionist, växeltelefonist och kontorsassistent är du företagets ansikte utåt och såväl en viktig nyckelperson i företagets kontakter som en internt service-funktion. En av dina viktigaste funktioner är att ta emot samtal via företagets växelsystem.

Vi erbjuder ett uppdrag med start direkt i mitten av februari och som sträcker sig över minst 4 veckor, på dagtid och heltid. Då vi ser en efterfrågan på receptionister av fler kunder, kan det finnas möjlighet till ytterligare uppdrag framöver genom TNG.

VEM ÄR DU?

För att passa i rollen ser vi att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, där du uppvisat hög nivå på service och flexibilitet. Då företagets växelsystem är molnbaserat är det mycket viktigt att du antingen har arbetat med liknande system tidigare, alternativt är mycket van att sätta dig in i nya system och trygg datoranvändare generellt. Det innebär också att du har goda kunskaper i Officepaketet.

För att kunna kommunicera internt och externt måste du behärska svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Som person är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad samt trivs i en kommunikativ och administrativ roll.

Observera att uppdraget förväntas börja snarast och att vi därför ser fram emot att få din ansökan direkt.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-02-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3299778

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: