Receptionist med ansvar för intern service

Framtiden AB / Receptionistjobb / Aneby
2017-05-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist med ansvar för intern service" (publicerad 2017-09-12) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Aneby, Jönköping, Nässjö, Habo, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Aneby, Jönköping, Nässjö, Habo, Vaggeryd eller i hela Sverige

Är du en servicemänniska som älskar sociala kontakter? Då är detta tjänsten för dig.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att ansvara för företagets växel, reception, den interna servicen så som: resebokningar, posthantering, ankomstregistrering av fakturor, bokning av konferenslokaler och logistiken kring besök. Även det administrativa ansvaret för interna kurser ligger på receptionsrollen. Som receptionist har du en viktig roll och ett varierande arbete.

Om företaget
Vår kund är ett internationellt företag med kunder i 60 olika länder och är ca 200 anställda. Allt från utveckling till produktion och leverans sker i Aneby. Vår kund erbjuder ett mycket gott klimat och ett roligt arbete. Friskvård är en viktig del och värt att nämna är möjligheten till massage på arbetsplatsen.

Din profil
Du är en serviceinriktad person med hög social färdighet. Du är positiv i ditt förhållningssätt och har lätt för att skapa struktur. Du har god datorvana och behärskar de vanliga programmen i MS Office. Mycket god svenska och engelska är ett krav. Du har körkort B.

Vi ser det som meriterande med erfarenhet av liknande tjänst, affärssystemet Jeeves och utbildning inom kontor och administration. Har du erfarenhet av e-attester är detta också meriterande.

Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: 1/8 eller enligt överenskommelse
Placering: Aneby
Omfattning: Heltid till 31 oktober.
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-05-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-16
Ange följande referens när du ansöker: 12057
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Albinsson clara.a@framtiden.com 0709-47 86 88

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1D

Jobbnummer
3527841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: