Receptionist med anläggningsansvar
KVH Sweden / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KVH Sweden i Stockholm Träningsanläggning med gym, gruppträning och behandlingar söker nu en receptionist med anläggningsansvar.
Arbetsuppgifter:
Anläggningsansvar, dvs bland annat schemaansvar, administration samt service kring anläggningen.
Du kommer även bemanna vår reception och ta emot kunder.
Söker dig som är intresserad av träning och hälsa.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från träning eller olika behandlingar, vilket även kan innebära fler timmar genom att du leder gruppträningar eller ger egna behandlingar, så som massage. God svenska krävs då det är mycket kund- och mailkontakter.
Arbetsschema:
Under terminerna (vecka 3-20 samt vecka 34-51) är arbetsschemat 75% (30 tim/vecka) och under
sommarperioden (vecka 21-27 samt vecka 32-33) är arbetsschemat 50% (20 tim/vecka). Detta justeras
genom flextid.
Under övriga veckor sätts arbetsschemat till anställningsgraden, dvs till 70%.
Fasta tider:
Mån: 15.00-20.15
Tis 15-20, Ons 15-20, Tor 15-20 (Minst två av dessa, alla tre går också bra)
Fre 8.15-12.00
Lör 09.10-11.10 (Alternativt ansvar för att någon annan tar denna tid)
Flexibla admintider:
Övriga tider kan förläggas ganska fritt, men helst inte alla i samma halva av veckan. Det är bra om några av
admintimmarna läggs i samband med incheckning av övriga pass, t ex Mamma bebis yoga på tisdagar kl 10.
Vissa göromål är kopplade till olika perioder i månaden, vilket gör att det kan vara opraktiskt att ha väldigt
fasta timmar för administration, så vi föreslår ett flextidsupplägg. Annars kan timmarna läggas innan/efter
receptionstider.
Semester och ledighet:
Minst 4 av 5 veckor ska förläggas till sommarens uppehåll av klasser, dvs under vecka 28-31. Med bra
planering finns möjlighet att flexa för att kunna vara ledig, speciellt över jul- och nyår t ex.
Administration:
Utöver dessa timmar finns administationsuppgifter som kan förläggas ganska fritt. En del hinner göras under
receptionstiden.
• Löner
• Autogirobetalningar - lägga in nya, uppsagda, ändrade, kontrollera och bokföra dragningar
• Fakturering för behandlingar/PT och bokföring av inbetalningar
• Bokföring inklusive ta fram bokföringsunderlag såsom periodisering av träningskort
• Ta fram ekonomiska underlag för personal med så kallade kostnadsställen och utskick av underlag
till inhyrd personal för fakturering
• Beställning av material, dryck, bänkpapper etc och mottagning av leveranser
• Uppdatering av hemsida, speciellt inför ny termin/sommarperioden
• Assistans vid planering av grupptränings/yogaschema
• Nyhetsbrevsutskick inklusive import av nya medlemmars mailadresser
• Visst personalansvar inklusive viss hantering av "karmayogis" för att täcka behovet av att kunna
checka in deltagare på pass då receptionen är stängd.
Möjlighet till högre anställningsgrad:
• Grafisk design av marknadsföringsmaterial
• Grupptränings-, eller yogainstruktör
• Städning inklusive dammsugning, våttorkning, speglar, maskiner (4 tim/vecka)
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Anställningsgrad: 70% (28 tim/vecka) Anställningsvillkor: Enligt kollektivavtal för branchen (5 veckor semester, tjänstepension osv) Anställningsperiod: Bundet till november 2017, med stor chans till tillsvidareanställning därefter.
Publiceringsdatum2017-02-13Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-26
FöretagKVH Sweden
AdressKVH Sweden
Malmövägen 48
12149 JOHANNESHOV
Jobbnummer 3317287
Observera att sista ansökningsdag har passerat.