Receptionist med administrativa inslag

Söderberg & Partners / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Stockholm, Solna, Uppsala, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av
försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående
analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen
och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 900 medarbetare.

Söderberg & Partners har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang och intresse för sina respektive arbetsområden. Detta skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer. Vi söker, och premierar, medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Söderberg & Partners söker en receptionist till vårt huvudkontor i Stockholm.

Söderberg & Partners är en av Sveriges ledande oberoende förmedlare av finansiella produkter och försäkringar, och tar dagligen emot hundratals kunder. Dina arbetsuppgifter består till största delen av att ta emot besökare, organisera bokningen av våra konferenslokaler och se till att de är iordningsställda, ordna med kaffe och luncher till våra kunder samt svara i telefon.

Utöver detta kommer du att ha vissa andra administrativa uppgifter som kräver noggrannhet och en känsla för planering och organisation.

Vårt Office Management-team består av fem personer som tillsammans ansvarar för reception, vaktmästeri, posthantering, påfyllning av frukt och kaffe för både våra konferenslokaler och de våningsplan där våra medarbetare arbetar. Vi är ett glatt gäng som har mycket kul tillsammans, och vi hjälper varandra genom att rycka in där det behövs. Tjänsten är omväxlande och ställer höga krav på att du själv kan strukturera ditt arbete och ta egna initiativ. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och välkomnar därför gärna manliga sökanden.

Vi ser att du:

• Har avslutad gymnasieutbildning
• Serviceinriktad med god samarbets- och kommunikationsförmåga
• Är strukturerad, prestigelös och gillar högt tempo
• Goda kunskaper i Microsoft Office

Anställningsstart:  12 januari

Publiceringsdatum
2014-11-07

Kontakt
Marina Nygren, HR, 08-451 50 54
Madelaine Löthman, Teamledare Office Management, madelaine.lothman@soderbergpartners.se

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Söderberg & Partners

Adress
Söderberg & Partners
Box 7785
11343 STOCKHOLM

Kontorsadress
Box 7785 10396 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2059799

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Söderberg & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Söderberg & Partners: