Receptionist med administrativa arbetsuppgifter.

Bemanningsstyrkan AB / Receptionistjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Täby, Solna eller i hela Sverige

Bemanningsstyrkan

Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen där du också hittar företag med arbetsområden inom sjukvård, fastighetsskötsel, lager, logistik, tekniska lösningar och transporter.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. Vi har ett nära samarbete med våra kunder för att se till att både deras "hårda och mjuka värden" tas till vara och matchas med aktuella kandidater.
Vår personal är våra kunders främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Om uppdragsgivaren
Vår kund är ett företag inom el-branschen med kontor i Sollentuna.
De har ca 25 elektriker som arbetar runt om i hela Storstockholmsområdet.
De söker nu en receptionist med administrativa kunskaper som ska vikariera för deras sekreterare som ska gå på mammaledighet.

Publiceringsdatum
2014-04-03

Dina arbetsuppgifter
Kunden söker en receptionist med administrativa kunskaper.
I arbetet ingår att svara i telefonen och ta emot besök, skriva protokoll på möten, registrera ordrar i kundens arbetsordersystem, lägga in material, fakturera i Visma samt andra sedvanliga kontorsgöromål.

Tillträde planeras till i början av maj månad 2014 och vikariatet sträcker sig till 31 mars 2015 som det ser ut just nu.

Profil
Du ska ha dokumenterad erfarenhet av receptions- och administrativt arbete.
Du ska vara driftig och själv kunna se vad som behövs göras.
Eftersom du kommer att vara företagets ansikte och röst utåt mot kunder och leverantörer är det mycket viktigt att du har ett gott humör och ser möjligheter och lösningar i alla situationer som dyker upp. Vi kommer att lägga stor vikt vid att din personlighet passar in hos kunden.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 158
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Barvell Rappel

Företag
Bemanningsstyrkan AB

Adress
Bemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg

Jobbnummer
1829286

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan AB: