Receptionist med administrationsvana till RSM

SJR / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Söker du en omväxlande och rolig roll i en trevlig och stimulerande miljö? Då kan du vara RSM:s nya Receptionist! Tjänsten är ett konsultuppdrag som är tänkt att påbörjas snarast och pågå till augusti/september 2018.

Tjänstebeskrivning
Som Receptionist hos RSM är du ansiktet utåt i mötet med kunden och du ansvarar för att de känner sig välkomnade och blir väl omhändertagna. I tjänsten ingår även olika administrativa uppgifter som så att lägga in nya kunder i affärssystemet, posthantering, administrera årsredovisningar och deklarationer samt se till att receptionen och mötesrum är i ordning inför möten. Vid olika kundevent kommer du också vara med och arrangera och planera dessa och du sköter beställningar av mat och lunch vid behov.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som trivs i en bred och varierande roll med mycket kundkontakt varvat med administrativt arbete. Då du kommer vara första personen kunden möter är det viktigt att du brinner för att ge förstklassig service och ett bemötande utöver det vanliga. För att trivas i rollen behöver du även vara en duktig och noggrann administratör och vi ser gärna att du har erfarenhet av administration sen tidigare. Som person är du utåtriktad, glad och lösningsorienterad. Du behöver god IT-vana och kunskap i Office. Du behöver även behärska svenska och engelska i tal och skrift för att bli aktuell för tjänsten.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Tomas Bogren, 031-333 54 84.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-03-14

Om företaget
Välkommen till RSM och till en värld av tjänster inom ekonomi, där det lokala och det globala smälter samman till en helhet. Vi erbjuder en bred palett av tjänster som kan skapa stora värden, underlätta ditt företags utveckling och säkerställa att du hela tiden fattar rätt ekonomiska beslut för din verksamhet - alltid med den personliga relationen i centrum.

Vi erbjuder hög kompetens inom revision, skatt, redovisning och rådgivning. Självklart är vi väl medvetna om att det finns lika många visioner och arbetssätt som det finns företag. Därför är våra råd och lösningar alltid anpassade efter din verksamhet och dina behov, oavsett om du driver en stor koncern eller ett mindre företag.

Arbetsglädje och personliga relationer står alltid i centrum för vår verksamhet. Vi vill att du skall känna att vi är din personliga byrå och att vi vill arbeta nära dig i din vardag. På vår hemmamarknad är vi den personliga byrån som finns där du finns och lever i samma värld som du. Samtidigt är vi en del av en global verksamhet som kan leverera kompetens och kapacitet på hög internationell nivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Bogren tomas.bogren@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4020853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: