Receptionist/Kundtjänst
Inspira AB / Receptionistjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inspira AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Upplands-Bro,
Täby eller i
hela Sverige Vi erbjuder städning och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi har ett heltäckande tjänsteutbud som omfattar det mesta inom företagsstädning och närliggande support som bemanning av reception, intern service, frukt, kaffe, växter och hygienprodukter. Vi verkar i hela landet och har funnits sedan 1984. Vi omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Sedan januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira.
Inspira AB
Vi erbjuder premiumtjänster inom städning samt FM tjänster lokalt, regionalt och nationellt.Vi utgår från kundens miljö och arbetar med branschspecifika lösningar.
Inspira har funnits sedan 1984, och sysselsätter 900 medarbetare.
Vi ska växa med kvalitet genom ledstjärnorna kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet och hållbarhet.
Till ett spännande uppdrag i Stockholm söker vi medarbetare.
Vi söker receptionist /kundtjänstmedarbetare till ett av våra uppdrag med placering i Sollentuna. Ert mål ska vara att ge service i värdsklass!
Vi söker er som vill vara kundens ansikte och röst utåt till kunder och medarbetare. Ni kommer att ansvara för reception och telefonväxel samt där tillhörande arbetsuppgifter.
Era huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot besökare, leveranser, och hantera kundärenden via telefon, webb och mail.
Våra grundkrav på dig som söker tjänsten är att du:
Har examen från gymnasiet.
Har goda kunskaper i Svenska och Engelska.
Har god datorvana.
Är en social person som älskar att träffa människor och brinner för att ge en god service.
Är positiv och flexibel då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande.
Är duktig på att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras.
Har en god organisatorisk förmåga.
Är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus.
Det är meriterande om du dessutom har:
Erfarenhet av att arbeta i kundtjänst eller som receptionist.
Erfarenhet av växelsystem.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid Arbetstid är måndag-fredag kl 08:00-17:00 Vi tillämpar provanställning 6 månader. Vi gör vårt urval löpande. Sista ansökningsdag är 2016-09-15
Publiceringsdatum2016-08-30ErsättningLön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAira Tapper, Personalchef
FöretagInspira AB
AdressInspira AB
Hangövägen 19
11541 Stockholm
KontorsadressHangövägen 19
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3019062
Observera att sista ansökningsdag har passerat.